Alla inlägg under april 2008

Av Anders - 1 april 2008 15:11

En gammal lek. Har inge bättre för mig 


Regler

1. Sätt din musikspelare på shuffle.

2. Tryck bara på nästa låt mellan varje fråga.

3. Använd låttiteln som svar på frågan även om det inte stämmer in nån stans.


---------------------------------------------

How are you feeling today?

The Pogues - Whiskey in the jar

Proffesorns Kommentar:  Abstinensen är stor eftersom jag tillåmed vill ge mig på whiskeyn

How do your friends see you?

Infernal - I Took a ride (fairytale)

Proffesorns Kommentar: Att känna mig är som en resa genom en sagovärld , tyvärr tar ju sagan slut tillslut.

Will you get married?

Christina Aguilera - Candyman

Proffesorns Kommentar: Med en godisråtta?

What is your best friend's theme song?

Sum 41- With Me

Proffesorns Kommentar: Nääää vad gulligt. Min bästa vän vill bara vara med mig ;)

What is the story of your life?

Simon Matthew - All night long

Proffesorns Kommentar: Nätterna har varit mitt liv ;)

What was high school like?

Carola - Evighet

Proffesorns Kommentar: Skojar inte! Det kändes fan som en jävla evighet

How can you get ahead in life?

Bowling for soup - The hard way

Proffesorns Kommentar: Ja man får gå den hårda vägen. Det finns inga genvägar

What is the best thing about your friends?

Lighthouse family - I Wish i knew how it would feel to be free

Proffesorns Kommentar: Att de till skillnad från mig vet hur det känns att vara fri

What is tonight going to be like?

Hermes Housband - Country Roads

Proffesorns Kommentar: Jag kommer ge mig ut en sväng i buschen å svänga runt på vägarna där

What is in store for the remainder of this weekend?

DLK - Ölstugan som inte finns

Proffesorns Kommentar: Neeeeeeeeeeeeeej! En sån skam, jag vill helst byta namn. Detta får inte vara sant!!! ;)

What song describes you?

Sofia Loell - Sombody Els

Proffesorns Kommentar: Det får andra beskriva ;) Eller kanske att jag vill vara någon annan :P Men vem fan vill inte det :P

To describe your grandparents?

Blümchen - Heut ist mein tag

Proffesorns Kommentar: De vill att alla dagar ska vara mina dagar :DDD. Vad omtänksamma de är :)

How is your life going?

Monster Magnet - Unbroken

Proffesorns Kommentar: Jajjamen, inte någon har lyckats bryta ner mig :)

What song will they play at your funeral?

Sister Hazel - Boy next door

Proffesorns Kommentar: Nåååå...Att jag var den där grabben alla ville ha ;)

How does the world see you?

Die Happy - Goodbye

Proffesorns Kommentar: Visst för att jag visste att jag inte var omtyckt. Men behöver ju inte säga det så hårt :P

Will you have a happy life?

Kompisarnas Kapell - Bomans Slakteri

Proffesorns Kommentar: Jaha jag ska visst öppna upp Bomans Slakteri i Smedjebacken igen. Jaja inte mig emot :)

What do your friends really think of you?

Death Cab For Cuties - Tiny Vessels

Proffesorns Kommentar: Att jag igentligen är liten å skör

Do people secretly lust after you?

Sasha - Rooftop

Proffesorns Kommentar: Oj oj oj! om de gör. De ställer sig tillåmed på hustak för att skrika ut sin kärlek till mig ;)

How can I make myself happy?

Shebang - Crash

Proffesorns Kommentar: Bara att fortsätta att våldgästa folk :P

What should you do with your life?

Joss Stone - Super duper love

Proffesorns Kommentar: Ska fortsätta sprida min kärlek ;)

Will you ever have children?

Die Toten hosen - Alles Wie Immer

Proffesorns Kommentar: Ja å de ska visst bli jävligt lika varandra. Tvillingar, trillingar kanske, å jag som inte vill ha barn neeeeeej ;)



Jaha då har jag spenderat lite tid på sån här skit. Hare bra


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 1 april 2008 10:14

I mars hade jag nytt rekord på antalet besökare till min lilla hörna, 1594 unika besökare. Rätt bra siffra men lite surt att inte nå 1600. Det slog det gamla med ett par hundra så jag vet inte vad som hänt. Trodde det i princip bara var de närmast sörjande som läste det här men jag måste visst blitt populär av någon anledning. Nu tänker någon att 1600 är inte så mycket. Men för mig så är det mycket.


Snart har jag mitt garage. Bilen står i startposition att åka in i det lilla krypin som den ska få. Ska hämta nycklarna idag. Yaaay!


Eftersom det är min bils dag så är nästa musikvideo tillägnad "My Little Love Bug"



Ovido - Quiz & Flashcards