Alla inlägg under oktober 2008

Av Anders - 31 oktober 2008 09:48

Nu är man äntligen ledig det kommer bli ett jävla förberendande inför den kommande festen! Kanske blir utgång idag har inte bestämt mig ännu. Men ladda inför söndagen ska det göras utav bara faaaan! Å om inte han vill vara med på det får jag väl ladda utav bara någon ner fallen ängel! ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 30 oktober 2008 08:22

Nu kommer en till Rondell (eller cirkulationsplats som det igentligen heter) i Borlänge. Läs här Å jag gnäller inte, det är så jävla skönt med dem. Trafiken flyter nästan aldrig stående längre stunder. Dock så finns det ju alldeles för många idioter som inte kan köra i sånna. Här om dagen höll jag på att bli prejad utav en idiot som tyckte att det är helt okaj att gina över i andra filen i rondellen om man har en bil brevid sig!!! PUCKO!


Men som tur är vi inte i Falun. För människor med sämre rondellkörning får man då fan leta efter! Tror det är något genetiskt där som gör att man måste bara köra på ett sätt som är farligt för andra. En apa hade ju för fan klarat av det bättre. Sen undrar jag varför inte folk kan blinka in och ut i rondellerna. Jag vet att man inte behöver blinka in men det underlättar så jäääääävla mycket. Eftersom man måste blinka ut så borde ju folk klara av det men icke!!! I allmänhet är människor dåliga på att använda blinkersen!


Jaja vad vet jag, kanske bara jag som är konstig som tycker att man borde underlätta för sina medtrafikanter.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 30 oktober 2008 08:07

Var en person som blev skjuten igår precis utanför där jag bor. Inte tror ni jag märkte något. Hade det inte varit för min bror som ringde mig igår så hade jag kommit ut idag å sett avspärrningen å tänkt något i stil med "ska de gräva något här eller?"


Det var mitt på dagen som detta skedda mystiska människor. Hade jag varit i närheten när det skedda och hört skotten å sett personer springande där i från, hade jag väl tänkt. "Vad roliga små liven kan vara å kasta smällare i brevlådorna". Finns inte en jävla brevlåda på hela tjärna!!! Om man inte räknar med postens. Ibland kan man vara naiv och i sånna här tillfällen är jag alldeles för naiv! Jävla pucko man är!


Kram mina cyniska vänner ;)

ÖB

Av Anders - 29 oktober 2008 15:13

Då jag igår lyckades inse att Överskottsbolaget hade flyttat från sitt gamla ställe ner mot norra backa. Så tänkte jag att jag måste dit å kolla in läget. Väl där kom jag underfund med att jag nog hade lovat att ringa en person idag. Så det gjorde ju lilla jag haha haaa (rim är kul även om de är dåliga och knappt rim :P ). Frågade när ÖB hade flyttat dit. Han svarade att det var i somras. Hahahahahaha!


Hur fan kan man missa att en butik i den storlek har flyttat! Det var ju inte den lilla tidsaspekten heller :P. Grattis Proffesorn!


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 28 oktober 2008 20:34

Denna morgon hann jag med mycket. Först lyckades jag nog förolämpa en person för en sak. Var inte meningen...men sånt händer ibland att man råkar göra utan att mena :P. Sen åkte jag å tog ut pengar för att senare köpa en rock i läder :). För att upptäcka att mina handskar var borta. Åkte tillbaka där jag tog ut penginar. Å där låg dem som ett spår mot affären ;)


Tror ni morgonen var slut. Nej nej. Jag passa på att åka förbi ÖB. Vilket visa sig inte låg på samma ställe som jag trodde. Har nu på kvällen listat ut vart det ligger. Ooops kanske borde komma in i matchen. Efter detta passa jag på att åka förbi willys och handla. Sen vare dags att åka hem. 


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 27 oktober 2008 09:54

Känns inte det skönt! Jajjamen det gör det! Bara fyra pass. Bara två pass denna vecka å två nästa. Skulle inte varje vecka se ut så? Jo det tycker jag :)


Annars händer å fötter inget speciellt. Förutom att jag snart får klä ut mig igen :P. All-in (som visst är det nya uttrycket) på söndag! :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 25 oktober 2008 13:18

Tredagars jobb nu! Det blir inge vila alls. Efter det blire det ju men inte under eller före eller hur det nu fan blir. Var ju som sagt ut å tog några öl igår. Fick skjuts hem. Å igen satt jag å dryga mig med schaffisen. Haha, bra att man gör det! Blir man utslängd någonstans. Iof sa de att de kunde köra mig till säter. Å då hade jag väl fått gått ut där. Hade ju gett mig skjuts så. Iof inte dit jag ville men det nämndes ju inget om. Alltid trevligt med skjuts :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 24 oktober 2008 12:06

Ska jobba idag mellan 15-21. Sen blire nog utgång ikväll. Ska jobba imörö också vilket gör det lite småjobbigt. Men jaja får väl ta det lugnt med drickande ikväll.


Börjar inse att den här alzeimers the-light version som jag har haft ett tag börjar gå över till alzeimers the-lux version ;). Glömmer nog allt å inget nu förtiden. Men jaja det är ju inge viktigt om man glömmer det :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards