Alla inlägg under juli 2009

Av Anders - 28 juli 2009 17:47

Är uttråkad så jag håller på att kolla igenom lite saker som jag skulle vilja ha till min nya lägenhet. Ju mer jag letar desto mer hittar jag saker som jag vill ha men som jag inte visste tidigare. Har bland annat köpt några vävda väggpaneler. Nedan följer ena.

                                                 paris

Vill även köpa mig en bar. En jordglob med barskåp i. Blir nog dock bara det sistnämnda tyvärr.


Här kommer nu ett klipp som jag hitta igår. Tyckte det var lite roligt samtidgt som lite äckligt. 


Mot framtiden och framåt :)


Av Anders - 27 juli 2009 19:40

Vill öla nu. Men det är inte så många som är på, å sen insåg jag att krogarna stänger 23...jag vill ju sitta utä natta lång å öla. Men jaja blir nog inte så skulle jag tro.


Läste en artikel i aftonbladet (varför jag läser blaskan vetefan) om kalle anka. Läs den här .


Tycker det är humor att det är sån jävla moralpanik. Eller så har bara aftonbladet inget bättre att skriva om. 


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 23 juli 2009 21:28

Blir inte mycket bloggande just nu. Har fullt upp med jobbet och har den icke jobbande tiden fixat lite med bilen. Kort annars då:


Har fixat lägenhet i ludvika. Flyttar in i slutet utav september, bye bye borlänge blir det så småningom. Men planerar att ha en två dagars fest när jag väl flyttat. 


Första dagen ska bli här i borlänge. Var den hålls någonstans vet jag ej. Inte heller vad som händer (mer än festande). Men det lär ju lösas då. Andra dagen börjar med att ta en återställare (den som vill det). Sen letas första bästa buss som far mot ludvika, där festen fortsätter och lär hålla på en bra bit in på natta. Det ultimata vore om det blev en 36-40 timmar konstant festande. Men man lär väl få någon timmes vila där imella.


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 17 juli 2009 18:35

I borlänge en kort vända för att fylla på föråden. Ska åka tillbaka till MH imorgon för att fortsätta meckande med bilen. Tyvärr så hade företaget där jag skulle haft en sak ifrån beställt hem fel grejer. Vilka typer, typ! :P


Passa på idag att passera biltema och köpa grejer för ett värde utav 2000. Idag kom en nya jacka (väst äre igentligen) som jag beställt. Vetefan hur mycket jackor jag har nu. Lite kvinnovarning på mig :P


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 14 juli 2009 09:45

Det är vad min vecka består av. När jag inte jobbar ska jag försöka pula med bilen. Så att den blir redo för vintern. Men nu tänker säkert många att det är långt kvar till vintern. Jo visst äre det.


Men det är drygt att fixa vissa saker när det är kallt ute. Å värmen i bilen måste fixas. Det är lite kallt att åka i en bil som inte har nå värme på vintern :P. Men får väl se om det fixas. Ska fixa lite rost och annat på skruttibangbangen också :)


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 11 juli 2009 10:15

Kommer och besöker mig idag. Borde väl plocka ihop lite så det inte ser allt för jävligt ut.  Men orka! Jag känner nu att, faan orka städa nå speciellt mycket om jag ändå ska flytta om ett tag och då måste storstäda innan jag flyttar.


Nej får bli lite plock och dammsugning innan de kommer. Gud vilka i-landsproblem man har :P


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 9 juli 2009 18:18

Sitter å kollar lägenhet i Ludvika men hittar inte mychet. Får väl se när man får tag i någon.


Tog en promenad idag. Innan jag gick ut satt jag igång min mp3. Väl ute tänkte jag visst det regnar lite men det blåser inte så farligt. Vad jag då inte tänkte på var att jag hade musik i öronen och hörde inte vinden. Sen sisådär 20-30 minuter in i promenaden plocka jag ur ena snäckan ur örat. Då märkte jag att det blåste lite. Oooops :P


Det var dagens miss :P


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards