Alla inlägg den 19 april 2008

Av Anders - 19 april 2008 13:23

Idag skulle vi marknadsföra spexet på marknaden i borlänge. Vilket går så jävla lätt när vi inte hade några flyers att dela ut. Vi körde en scen men det är ju inte det lättaste då vi inte har något att dela ut sen. Iof kastar 90% utav alla som tar sådana där bort dem direkt men då finns det ju en liten del kvar å de är ju bättre än inget.


Men så här är det när det är Falubor som tar hand om saker. De tycker ju inte om Borlänge å de kan inte lägga undan den ilskan för en sekund. Men visst jag kan vara lika jag också om de vill det.


Iaf blev jag jävligt bitter efter det eftersom jag hade kunnat göra saker som var bättre än de där. Som tur när jag kom hem så lyssnade jag på Hans & Greta - Sången om allt. Får mig alltid att må bättre :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 19 april 2008 09:46

Idag ska jag först in på en marknad å gyckla runt lite. Kanske skrika lite gränsfall till skämt. Vad vet jag? Sen äre jobb från 15 till 15 imorgon. Å jobb från 13 på måndag till 08:30 på tisdag så jag jobbar som en gnu just nu! När ska detta hamster hjul ta slut. Jag gissar på den 29 april då jag har semeseter.


Jobbar iof måndagen efter också men det är ju lugnt :) 

Ovido - Quiz & Flashcards