Alla inlägg den 6 april 2008

Av Anders - 6 april 2008 17:34

Såg en romantisk komedi med Jessica Simpson. Om den var så bra vetefan men jaja. Den slutade som alla sånna här filmer att en springer för att hinna i kapp sin stora kärlek innan den åker hem.  Lite bakgrundsfakta.


Jessica, bor i någon liten håla. Planera att gifta sig med nån snubbe som ska till new york för att bli modell. Hon följer efter honom å upptäcker att han är otrogen (nämen oj den hade vi inte sett förut). Hon träffar av en slump en kvinna som vill bli nummer ett på ett jobb. Å utnyttjar då jessica för att komma till den posten (nämen den hade jag inte sett förut heller). Ja sen följer massa annat som ni redan vet vad ungefär. Hon träffar en kille på jobbet yaaay. De blir massa missförstånd å sånt, noooooow. Han springer efter henne för att skrika ut sin kärlek till henne.


Äre bara jag som undrar varför inte han ringer henne. Hon har mobiltelefon, han jobbar på samma ställe. Han leta tillåmed upp hennes nummer för att ringa henne en gång tidigare! Är han dum i hövvö! Eller äre så att han tänkte nej men nu är det tid för lite motion, eftersom den enda motion jag får på detta jobb är att lyfta fingrarna när jag trycker på tangenterna (iof jobba han som den som dela ut posten på stället men de hade inte varit lika roligt att skämta om :P ). Vi lever för fan på 2000-talet. Dessa romantiska komedier borde ju komma in i det århundrade vi lever i.


Jag tycker att han skullet ha mms:at en stor kärleksförklaring där han spelat in en sång hur mycket han tycker om henne eller något sådant. Nej dagens romantiska komedier är fan inte verklighetstrogna :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards