Alla inlägg den 25 april 2008

Av Anders - 25 april 2008 13:41

Då åker jag då. Kommer sakna er här mitt kära borlänge. Men ska ju åka till MH ett tag. Nästa gång kommer jag upp å då har jag andra däck på "My Little Love Bug". Då äre sommardäcken på :). Så jag får inte många lediga timmar denna helg. Men när jag slutar jobba på Söndag beger jag mig upp till Blge för att titta på Brages Hemmapremiär. YAAAAY! Sen vad som händer på kvällen vet jag inte men jag hoppas att ni här hittar på något roligt åt mig. Jag menar det är ju Maj snart :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 25 april 2008 08:19

Jaha jobbar man inte när folk här ikring äntligen tänkt bli roliga å ha en grillkväll. Fyfan vilken tajming, nästan så jag borde bli bitter men de blir jag inte eftersom jag bara har 4 dagar kvar på jobbet innan semesetern :)



Ovido - Quiz & Flashcards