Alla inlägg under november 2008

Av Anders - 30 november 2008 17:53

inget nytt att berätta mer än att det är jobb jobb å jobb. Fast det var ju samma sak som förut. Igår fick jag åka runt som en tok för att hitta en som ville låna pengar. Det var efter jobbet. Var inte speciellt glad, var ju trött som en hund en decembermorgon. Men annars är ju allting kanoners :)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 28 november 2008 10:36

Har jobbat en del nu. Ska fortsätta jobba hela helgen. Känns väl rätt ok. Gick ut en vända igår. Hade väl i princip samma disskussioner som man brukar ha när man är ut. Var lite politiksnack inblandat men annars var pratet som vanligt.


Var inge folk ute alls igår. Botten is nådd. Rätt kul hade jag ändå :)


Dagens låt är en jule låt då det snart är dags för sådant :DDD


Passion Fruit heter bandet eller hette för de omkom i en flygolycka 2001. Tror det nog här i julekrokarna också inte helt säker.



Av Anders - 25 november 2008 16:17

Jajjamen, å det känns skönt. Vakna imorse på jobbet å kände mig pigg å alert å bara lite småsnorig. Men kommentaren jag fick var oj vad du låter förkyld. Ha tänkte jag, har inte mått så här bra sen allan edwalls storhetstid ;)


Har inte riktigt kunnat släppt bipacksedeln från nässprayen ännu. Min nästa fundering är som följer.


Eftersom koma kan vara en bieffekt om man överdoserar så undrar jag hur man kommit fram till det. Hur testerna gått till och så måste det ju även ha skett så många gånger så att man kan utesluta slumpen. För sker det en gång då kan det vara vad som helst som orsaker det. Detta är intressant å det är nästan så jag vill ringa de som gör denna sorten och höra hur de fått fram detta... Är det någon som vet hur testerna gått till får ni gärna säga det. För jag vill gärna veta!


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 23 november 2008 19:16

Sitter å läser en bipacksedel för en nässpray. Ja så kul har jag :P.


Första roliga sak som jag hittade var när de beskriver hur man använder nässpray. För oss dumma människor. Visst jag kan köpa det flesta utav vad som stod där. Men jag köper inte följande förklaring


"Ta av skyddshatten" - VA SKA MAN TA AV DEN!!! Det fatta inte jag! Det står inget om att man ska sätta tillbaka den så ska man inte göra det då???


Det andra roliga som stod var om använd för stor mängd ska man kontakta giftinformationscentralen (112). Symtom vid överdos kan bland annat vara "koma". Å ni menar att jag ska kontakta "112" om jag hamnat i koma!!! Hallååå. Och skulle det vara någon annan så tror jag att jag fattar att jag ska kontakta någon med lite mer kunskap än mig. Å då det verkar relativt kritiskt så tror jag nog att jag fattat att kontakta "112".


Iof är det nog säkert bra att de skriver ut sådant här men känns så jävla själklart vissa saker!


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 22 november 2008 18:01

Jajjamen det är man och hur spendearar man ledigheten. Man spenderar den genom att vara snorig, febrig och allmänt jävla lat.


Nu ska man väl försöka äta något eller vafan den som lever får se...är för lat för att äta just nu ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 21 november 2008 21:52

Ja det var väl så min gårdag var. Festa på som bara fan igår. Blev kanske lite mycket alkohol men vafan kul hade jag. Sen så flörta jag en hel del och så var det en person som försökte få mig att träffa en vän till henne. Kommer inte riktigt ihåg vad som sades men kul vare.


Idag vakna jag upp med feber, ont i halsen och förkylning. Var på g redan igår så lär inte blitt bättre utav alkoholen...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 20 november 2008 14:28

Av Anders - 18 november 2008 16:14

"Det är dumheterna i livet som förgyller vardagen" /Anders Nohrstedt

Ovido - Quiz & Flashcards