Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anders - 20 april 2008 17:28

Idag kan förhoppningsvis SMS:a Matt-Ias loggan vara klar. Men helt säker kan man inte vara. Det ska ju också göras. Å kanske är mer komplicerat än vad jag tror. Jaja den som lever får se.


Jag hoppas ni alla där ute som läser detta SMS:ar Matt-Ias och berättar denna goda nyhet


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 20 april 2008 07:21

Sitter på jobbet. Väntar på att damen inte ska vakna :P Vill kunna tare lite lugnt ett tag till. Men jaja snart äre väl bara att sätta igång med allt vad dagen innebär å jag som är trött å vill sova.


Vet inte om jag åker till blg ikväll eller om jag åker till Mor å far på gamla dar. Händer något speciellt där. Hör av er! Jag är där, där det är roligast :)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards