Alla inlägg under december 2008

Av Anders - 29 december 2008 12:02

Vad händer på nyår sig? Den som lever får se. Jobbar ju fram till 21 på nyårsafton. Så det kan bli lite vad som helst. En god natts sömn efter ett arbetspass. En helkväll någonstans, var vete faaan. Eller något annat som någon annan kan komma på åt mig. För jag ork då inte håll på att planera det gör ju ni så bra åt mig.


Annars jobbar jag idag å det är ju som det brukar. Vill ha lite längre tids ledigt så jag kan ut å fira att jag är ledig ;)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 27 december 2008 10:51

Min dator har fått fnatt. Eller tror det är nätverkskortet som gått å pakuttat. Så det blir att gå å köpa ett nytt troligtvis. Ska först kolla lite annat så att man vet säkert om det är det eller ej.


Fick jobba igår 6.5 timme. Utbeordring så man fick väl 1400 (efter skatt) för de timmarna. Den timlönen vill ja alltid ha


Annars har julen varit som den alltid varit. Mat, julklappar och kalle anka. Thats the way i like it!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 22 december 2008 10:21

Det är inte så lång tid kvar tills min jul börjar. Gör ett 24 timmars pass från 15 idag till 15 imörö. Sen går jag på ett kortare jullova. Yaaaaay! Gör även ett 24 timmars pass i helgen. Inte yaaaay!


Sen har jag kommit underfund med en sak. Det är att inte köra interna saker med folk som inte tillhör den interna gruppen. Det är lite små drygt.


Lite bra julmusik i redig julanda :P


God Jul mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 21 december 2008 13:06

Gick till bolle igår och lyssnade på Sator men de var väl inte riktigt som jag tänkt mig. Vet inte men jag tyckte inte riktigt de gick att känna igen. Fick mer en känsla utav popmusik. Kanske bara jag som är stingslig eller så kanske jag var full.


Kram mina cyniska vänner

Av Anders - 18 december 2008 21:11

Igår på jobbet fick jag meddelandet att jag får ledigt på julafton! Fyfaaan vad härlich! Kan nog inte bli mychet bättre. Detta kommer bli en kanon jul om jag bara kunde få ett par dec snö till och ett par minusgrader så kan det inte bli bättre sen.


Eller jo vann jag på lotto också skulle jag bli glader...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 17 december 2008 11:21

Yaaay då gör man sista passet för veckan. Snart dags att passa på att njuta utav ledigheten för sen jobbar jag på utav bara faaaan. Jobbar julafton, nyårsafton. Igentligen vet jag inte när jag är ledig då :P. Men det är då och nu är nu.


Undrar om det är någon utgån i helgen???


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 15 december 2008 11:05

I lördags var jag ut och efter sittningen gick jag iväg på förfest. Efter ett tag på förfesten inser jag att jag tappat bort min kamera. Eller tappat bort å bort, den måste vara på kåren eftersom sittningen var där. Jaja bara att bege sig dit då. Väl där springer jag som en tok å letar efter den, dock efter ungefär fem minuters letande så hittar jag den. Den låg i min byxficka! Ooops...


Så kan det gå när man inte riktigt har koll på kameran :P


Kram mina cyniska vänner ;)



Ovido - Quiz & Flashcards