Alla inlägg under mars 2009

Av Anders - 31 mars 2009 14:55

Har idag bokat biljetter till Peter Carlsson & Blå Grodorna den 29 maj i dalhalla. Fan vad det ska bli roligt att se. För ett år sedan la jag ut en låt på youtube med dem. Den är snart uppe i 13000 träffar. Jag trodde fan inte att de var så stora. Eller så finns det bara få låtar med dem ute.


Försökte söka reda på dem på spotify. Men icke där fanns de inte längre. Jäääävla idiot spotify. De har plockat bort många halvkända och extremt många okända. Tror ni verkligen de vill plockas bort därifrån. Mitt svar är de stora bolagen vill inte dela på kakan som de får utav spotify med de mindre. Utan de ska ha allt själva. Nej nu får de fan ta och ge sig.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 29 mars 2009 11:38

Likt en knarkhund springer jag runt i min lägenhet och letar efter alvedon eller dyligt. Och jag har hittat det lite överallt. I jackfickor, inne på badrummet, vid datorn. Har snart fått ihop en hel karta med alvedon :P


Å nej febern är inte så farlig. Tror den i prinicp har släppt helt. Så nu blire väl någon pilsner eller två ikväll.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 28 mars 2009 12:09

Gick å drack pilsner igår, börja jag inte känna febern krypa sig på en och snorgiheten också. Som tur är så har det stannat vid lindrig typ. Vilket igentligen är helt lugnt nu. För nu har halsontet också släppt och det gillar jag så nu kan jag bärsa lite till om det är så ;)


Tänkte åka med folket till F***n (man nämner inte den stadens namn) igår men eftersom de skulle på kåren där och i samband med mitt halsont, så hade jag inte alls lust med det.

Av Anders - 27 mars 2009 16:04

Det är var min kväll ska bestå av. Tror inte på utgång ikväll och känner inte för det men vafan man vet ju aldrig vad som händer.


Dags för en till pilsner och så ska jag lyssna på följande låt ;)


Kram mian cyniska vänner ;)



Av Anders - 25 mars 2009 08:28

Ska man jobba igen. Fast det är bara två dagar denna vecka. Känns jävligt skönt måste jag säga. Sen blire kanske tokfylla hela helgen. Den som lever får se.


Fixade drivrem på bilen. Det ska sägas att jag inte kan mycket om bilar (så farsgubben fick visa hur man gjorde) men det var tillåmed så jag skulle klara av att byta en sådan :). Nu borde min lilla skruttibangbang vara redo för besiktning :)


Glöm inte kolla på mitt spritskoleavsnitt som ni kan se i mitt förra inlägg.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 24 mars 2009 23:08

Av Anders - 24 mars 2009 14:28

Vet inte om jag vågar kolla hur mycket pengar jag har på mitt konto. Har spenderat rätt mycket på senaste tiden och mer vill jag spendera. Så är nog bäst att ge fan i att kolla upp hur mycket kosing man har. För om jag inte vet om att jag inte har pengar borde ju inte handlarna heller göra det :P


Jobbar imorgon och torsdag denna vecka. Sen tänkte jag försöka mig på fest hela helgen. Fast får man ju ser hur det blir med den saken.


Hörde ett roligt skämt igår som jag måste få dra här


"I have friend who we call bambi. We call her that because her mother where shot by a hunter"


Jag garva så mycket att jag fick ont i maggen när jag hörde det skämtet.Å jo jag har lite morbid humor :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 23 mars 2009 14:38

Fyfan vad lustig jag är ibland. Nästan så jag garvar ihjäl mig...eller inte. Kom inte på någon bättre rubrik så det fick bli den där. Nej har inte heller löst någon sådan där kub idag.


Idag så ska jag iväg på restaurang för den som bryr sig. Tror jag ska till systembolaget innan. Carro kom ju på den fin fina iden om att börja tidigt en dag helgen som kommer. Å så får vi se vem som ger upp först. Får väl se om det blir så. Jag tyckte att det lät apkul. Var länge sedan jag fick någon att börja dricka i tid med mig :)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards