Alla inlägg under februari 2009

Av Anders - 27 februari 2009 10:49

Gick å bärsa med polare igår. Träffa en person där som jag snackade lite skit med. Han frågade bartendern om de tog kort. Jag kunde inte hålla mig, utan sträckte fram kameran när han sa ja. Nu trodde ju jag att man skulle få ett litet sarkastiskt leende som sa "ja den var rolig, har jag aldrig hört förut". Men icke. Det blev istället ett skratt och "fy faan vad dålig".


Trodde verkligen alla hade hört den, men vafan. Ibland överträffar jag mig själv och ibland är jag bara gudomlig ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 26 februari 2009 17:13

Ja det är nog bara i Falun detta skulle kunna hända. Hur fan kan man få en väska med någon form av kudde i till en bomb. Läs här!


Nu söker de visst ägare till väskan. Vad ska de göra sätta  dit dem för kuddinnehav :P Är ju inte olagligt att glömma väskor heller för den delen. Säger bara falun i ett nötskal. Ja bara för er alla som undrar bor jag i den ack så mycket bättre staden borlänge :DDD


På tal om borlänge så blir jag att tänka på dlk och då passar ju en låt med dem rätt bra.


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 25 februari 2009 13:34

Det är vad jag har kvar att leva på denna vecka. Tänkte bärsa imorgon också lite så då försvinner ju ännu mera pengar. Men what the fuck. Det är bara att bita i det sura äpplet tills löningen kommer.


Nu strular min dator lite så får avsluta här för dagen.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 23 februari 2009 13:39

Ska snart iväg å jobba ett pass. Fast min arbetsvecka börjar på fredag. Detta är mer en aptitretare :P


Ska tanka innan. Vilket gör att jag har ca 500-600 kronor att leva på fram tills löning. Hmmm...jag var ju rik för inte alls för många veckor sedan. Igentligen har jag ju pengar det är bara det att räkningarna betalas innan löningen kommer in. Å jag örk inte hålla på att ändra massa, bara drygt. Jag minns den tiden då jag var 1/16-dels miljonär. Det var tider det :P


Undrar om man borde sluta gå runt å betala massa åt folk. äää "Man lever bara engång, iaf i detta liv. Tror jag..."


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 22 februari 2009 16:46

Det är vad min dag består utav. Annars äre bara lugnt idag.  Jobbaveckan som kommer lättades upp lite genom att jag jobbade ett utav passen i veckan som var.


Lite schlager i all schlager feber. detta är danmarks bidrag 2006 till eurovision songcontest





Av Anders - 21 februari 2009 21:24

Melodifestivalen har dragit till leksand och inte har det blitt mycket bättre där heller tyvärr. Det har ju inte blitt sämre heller. Allt känns så mediokert i år, inget speciellt bra å inget speciellt dåligt heller. Det enda som varit redigt kasst är ugglas. Inte låten utan hon förstörde låten. Bäst måste jag nog säga fortfarande är Emilias låt eller Lilli och Sussis låt. Lilli och Sussis låt är den som fastnat i skallen på mig utav de låtar som varit


Vad gäller leksands tävlingen så kan jag väl igentligen inte heller klaga på de låtar som gick vidare. Även om det vore roligare att Red fox gått vidare än EMD. Rätt skönt gung i den Red fox låten. Påminde dock om någon annan låt som jag inte kan komma på vad den heter.


Iof tycker jag det är väldigt många låtar i år som påminner om andra låtar. Kanske varit så tidigare år också bara att jag inte tänkt på det då.


Sen undrar jag hur den där juryn tänker. De har valt Ugglas, Amy och hon som sjöng Alla (kommer inte ihåg vad hon hette). Amy kan jag väl köpa (Inte för att jag var så förtjust i låten) men de andra. Nja skulle inte tro det. Gillar dock juryn, även om de inte tycker som jag. Men det lägger till en aspekt till som tycker om.


Kan ju hoppas att någon låt fastnar ordentligt. Annars får jag spela Lilli och sussis låt eller emilias låt ett antal gånger för mycket så att man kan minnas någon iaf :P


Tillsist varför ska det röstas så många gånger de får ju inte in fler röster än tidigare, tror folk tycker det är drygt med de här systemet det gör iaf jag.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 20 februari 2009 20:33

Det blir en lugn helg denna helg. Är fan drygt att jobbat på som tusan i två veckor. Å det är säkert någon som blir sjuk på jobbet denna helg så jag får jobba. Eller vafan man ska aldrig säga aldrig. Det kan nog bli utgång med det vet man aldrig


Nu lite musik



Av Anders - 18 februari 2009 12:50

Idag gick jag ut i hallen å kollade på hatthyllan. Märk om min förvåning om jag hitta en kasse där med en halvliter festis cactus-lime. Helt oöppnad, bäst föredatumet var någongång 08. Who the hell har lämnat den här och när. Å hur kan jag ha missat den under så lång tid. För jag har knappt haft nå fest hos mig sen jag vet inte när. Och visst för att jag inte är hemma så mycket i lägenheten men vafan. Eller har någon smygit in i min lägenhet lämnat den där som ett skämt???


Är det ett skämt så blir jag enormt imponerad å personen som gjort det ska få en guldstjärna eller två. Är det någon som glömt den här (vilket är väl mer troligt) så ska nog jag undersöka om jag har alzeimers ;)


Kram mina cyniska vänner

Ovido - Quiz & Flashcards