Alla inlägg under augusti 2009

Av Anders - 30 augusti 2009 11:53

Tror ni man får vila något när man har en dags ledigt från ledigheten. Nej då måste man åka iväg till ludvika och öva teater. Som jag just i detta nu inte riktigt har lust med. Kommer känna bättre sug av att göra detta när man bor i staden som alltid sover (eller nå sådant)


Men n0llningen flyter på bilder ligger ute. Å sprit blir stulen, väldigt trevligt. Nu blev inte jag drabbad men vet folk som blev det.


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 28 augusti 2009 12:04

Det har varit full fart nu sen senast jag skrev. Igår var det smygpremiär. Har inte sett så mycket folk på evigheter på stället. Men kul som satan vare. Jag var den enda som verka förstå att det var pirat-tema på årets n0llning :P


Fick även passa på att få ett antal nya studenter att skratta. Man måste ju passa på medan de fortfarande inte vet vem man är :P


Nej nu ska jag iväg och käka bakis lunch :)


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 26 augusti 2009 11:55

Ska ta mig till jobbet idag. Behöver ju införtjäna mina riksdaler genom knegandet nuförtiden. Men lika glad för det är jag men gladast är nog staten!


Därav blir det en halv vilodag idag. Kan ju inte kröka på jobbet precis. Tror inte det skulle uppskattas om man gjorde. 


Nej nu blire lunch och kaffe sen äre jobb i 6 timmar innan man kan kröka igen :P


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 24 augusti 2009 11:26

Då var det dags för n0llning. Men proffesorn ska inte vara med och sköta detta års n0llning utan bara vara med och festa å leka. Första gången sen 2001 som jag inte är mitt i skiten. 6 år med i n0llningen fick väl räcka! Men visst känns det lite tomt.


Men sa ju förra året att jag inte skulle vara med i år. Man ska ju iof aldrig säga aldrig men man får försöka stå för det man säger.


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 22 augusti 2009 08:48

Skriver inte här så länge. Får väl se hur länge man har kvar denna sida. Har för mycket annat som tar upp min prioritet.


Men var iaf väg på kryssning här för någon dag sedan. Skaka loss på dansgolvet på båten gjorde man. Passa även på att köpa lite alkohol. Det var väl det för nu


Tjing tjong!


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 15 augusti 2009 13:42

Denna helg var det nära för mig att jag skulle åka till ludvika och festa. Men vad händer. Först kommer bandy å frågar mig om jag vill hänga med å dricka lite utanför tenoren. JAAAA svarar man ju självklart. Dag 1 räddad från ludvika.


Någon timme senare blir jag sedan bjuden på kräftskiva här i borlänge. JAAAAAAA. svarar man ju självklart igen. Dag 2 räddad från ludvika. 


Ibland har man någon vakande över en...Tror jag ska gå å bli troende :)


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 12 augusti 2009 13:16

Har klämt mig igenom 4 säsonger utav en serie på en månad. Igentligen inte tokfort det men jag tycker att det är väl i mesta laget igentligen :P


Men vad gör man inte när man har fastnat. Som tur var det ju alla säsonger utav serien så nu får jag hitta på nå vettigt med mitt liv, som att jobba kanske...


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 11 augusti 2009 14:32

Har bokat kryssning nästa vecka. Ska väl dricka bort några utav mina få hjärnceller. Förfestlokalen på båten iaf klar. Vill ni åka med så hör av er till mig. Men glöm inte att vara över 23. För annars får ni ta med mamsen.


Jobbar två pass denna vecka. Nu är det inte mycket jobb de närmaste veckorna. Tror jag har 6 pass på  5 veckor men funderar på att ta semester en utav passen...men vet inte om jag örk det :P


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards