Alla inlägg under mars 2008

Av Anders - 31 mars 2008 10:17

Var tentafest igår. Gick dit å hälsa på. Blev lugna puckar för mig men endel korts tog som nu ligger ute på min sida. Å ett par saker igen. Gnäll inte, använde endast 47 utav 97 kort. Å jag vet att jag kunnat använda fler om det inte vore för att ni vore så jävla gnatiga.


Andra saken gäller igår. Då ett antal personer sa att de inte blir bra på kort. Visst för att man kan göra lite med kameran men inte så jävla mycket. Blir du inte bra på ett enda kort kanske det beror på dig å inte på kameran!!! Å ja skicka hatmail till mig om ni vill! 


Nu till gårdagens bästa kort. Det första är på mig å pehå


jag pehå 

Visst är vi vackra å kärleksfulla ;) . Det andra är på Herr Xander när han åker på en snyting ;)


Xander bitchslappad 


Att han inte lär sig att man ska bara säga snälla saker till kvinnfolk :P ...Fast jag vill veta vad som hände där igentligen. Klockrent kort. Vad jag minns så var det inte någon som slog honom jag måste bara ha tajmat det jävligt bra :DDD


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 30 mars 2008 17:29

Är på jobbet. Har tagit en kortare liten rast. Men självklart skriker folk på en direkt. Jaja bara återgå till arbetet. Hare bra mina kära arbetsmyror.


Kram på er mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 28 mars 2008 08:51

Nu efter mycket lång väntan ligger Proffesorns Spritskola del 3 uppe. Det har varit jättemycket arbete bakom denna film som kommer att synas i klippet som kommer alldeles strax. Det är ljudeffekter med denna gång som man man bara kunde drömma om. Det är helt enkelt nästan perfekt. Förutom längden då men det fixar vi till del 4 så inge klagomål.


Det är inte lätt när ni är nya på sånt här. Men ha tålamod ni kommer att lyckas till slut. Å med ni menar jag ni som läser detta ;)



Av Anders - 28 mars 2008 00:06

Kan berätta för alla intresserade att spritskolan del 3 är på g. Väntan är snart över. Vi kommer att studsa av begär för att få se den. Vad kan man säga om del 3 då. Jo budgeten är utökad till en bättre kamera. Tyvärr blev kameramannen odisponibel just för tillfället så jag fick filma själv. Den är ca 6 minuter lång. Är väl gränsen för vad jag vill att det ska vara men vafan. Dock finns det en hel del roliga saker i klippet själv gillar jag när jag pratar om kvalitetstv. Det ska ni hålla utkik efter :D


Del 4 ska tillbaka till det gamla hederliga (första avsnittet) där det går fort med informationen. Men vad del 4 ska innehålla får ni kolla på i del 3 :). Bara så ni vet så håller jag på att ladda upp del 3 nu när jag skriver detta.


Kram på er mina cyniska vänner 

Av Anders - 27 mars 2008 11:42

Jajjamen idag blir det en glad liten resa till det så väl kända svenska systembolaget. Gud vad en butik kan vara så omtyckt. Tänk vad bittert det skulle vara om det inte fanns, då fanns det ju inget speciellt ställe man kunde åka till för att handla sin berusningsdryck. Då fanns det inga speciella kassörskor man kunde få flörta med.  Men med moderater vid makten lär man ju inte få ha denna lycka allt för länge.


Tack vet jag koperationen!


Nu dags för tysklandsbidrag i eurovisionen. Tror jag spelat den förut här är inte säker på det dock. Det finns två anledningar till att rösta på denna låt i eurovisionen å det är Sandy och Lucy :DDD. Lucy är rödhåriga tösen och Sandy är den blonda. Yaaaay


Kram mina cyniska vänner ;)




Av Anders - 26 mars 2008 14:42

Ska om ett litet tag åka å jobba. Känner inte för att jobba idag, vill bara att denna dag plus helgen ska vara över så att jag kan få bli av med lite energi. Har gått å varit seriös alldeles för länge. Å det känns i hela kroppen att jag behöver få vara oseriös ett tag. Få studsa lite på ett dansgolv. Få tjoa å tjimma lite. Helt enkelt bara få vara utan att koncentrerara mig. Vad skönt det skulle vara


Dags för lite sister hazel igen. Var rätt länge sen sist nu. Denna gång är det låten Just what i need. 




Av Anders - 25 mars 2008 10:39

Är ett land jag skulle vilja åka till. Inte för att jag vet riktigt varför men varför veta saker innan man gör dem undrar jag. Å när vi ändå är inne på island (jo jag vet det var en sådan där dålig tv4 övergång) så kan vi ju passa på att lyssna på deras bidrag till eurovision song contest. Oroa er inte det är inte Patrik Ekwall som sjunger...



Av Anders - 23 mars 2008 10:27

Nu är det dags för en annan att åka hem å fira påsk. Alla har ju redan åkt, ensam kvar är lilla jag. Vafan säger man. Det är väl som det ska i dessa dagar. Såg på första avsnittet utav Knight Rider idag. Yaaay Älska KITT. Nu pratar vi inte 80-tals serien utan den nya verisionen. Så grym KITT är.


Idag är det Schwiez tur. Varsågod


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards