Alla inlägg den 23 april 2008

Av Anders - 23 april 2008 21:49

Idag ser jag världen med nya ögon. Har införskaffat mig nya glasögon å jävla smart jag ser ut i dem. Har inte haft glasögon på sig 10 år så lite ovant äre allt. Men jävlar vad jag ser intelligent ut i dem då :DDD


Borde ha tagit ett kort på mig så ni får se men jag vill inte ser för jävlig ut i håret :P. Fixar det imörö.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 23 april 2008 11:51

Tänkte skriva ett par rader även fast jag igentligen inte har mycket att skriva idag. Igår var man i Falun för att spexa. Vi var i deras sittningsal. Å herregud, hur fan klarar man av att ha en sittning där. Man blir ju lomhörd efter ett par minuter å då var vi bara 6-7 pers där igår. Det var ju rundgång på allt man sa. Man kunde höra vad man sa för 30 minuter sen i det andra hörnet utav salen!


Nej jag blir bara glaare å glaare för tenoren!

Ovido - Quiz & Flashcards