Alla inlägg den 27 april 2008

7-0

Av Anders - 27 april 2008 18:12

Nej detta är inte hockeybockey jag pratar om utan fotboll. Brage spöade skiten ur Forward i hemmapremiären. Vilken tur att jag var där å fick se detta målfyrverkeri. Bäst i denna match var helt klart Mattias Pettersson. Å då pratar jag inte enbart tack vare han "ÄKTA HATTRICK". De var så äkta det bara kunde bli. Alla mål i en halvlek å alla i rad :). Nej han var också den som dominerade mest på planen. Han fick en straff bortdömd som han borde ha fått med sig. Men jaja.  Alla Brageiter gjorde ett kanon jobb. De enda jag inte förstår var varför Pettson byttes ut tidigt i andra halvlek. Men de gör nog säkert Sjöö så inget att gnäll på där heller.


Nu leder Brage Division ett efter 2 spelade matcher. Ja bara två matcher men ändå. De andra lagen i denna serien får se upp. Brage kommer göra livet surt för dem även om de inte räcker ända fram. Fast de hoppas jag på att de gör :)


Nej nu är det slut för idag å tack för idag från denna blogg


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards