Alla inlägg den 18 april 2008

Av Anders - 18 april 2008 23:05

Idag var det bestmingel, en rätt trevlig tillställning med god mat och trevligt folk. Kanske blev lite långdragit. Men som sagt trevligt tyckte jag. Tyvärr tror jag inte att jag och mina två kamrater som hängde i stort sett hela kvällen uppskattades utav alla då vi garvade i stort sett hejdlöst hela kvällen. Allt blev roligt!


Det roligaste som sas under kvällen var Tjörn.  Orkar inte förklara allt man måste varit där. Men ni förstår vilket tillstånd vi var i :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 18 april 2008 12:32

Här ett gammalt klipp från SNL. Jag vet inte varför jag gillar rå humor men jag kan inte hjälpa det :D



Av Anders - 18 april 2008 10:04

Igår var det Overallsittning första som jag någonsin varit på. Första som det varit sen jag började på högskolan. Kul att det var först när jag slutat. Jaja!


Idag ska vi få lyssna på lite god å härlig musik, One Republic - Stop and Stare



Ovido - Quiz & Flashcards