Alla inlägg under januari 2009

Av Anders - 30 januari 2009 12:29

Råka visst bli lite full igår så jag kom inte ut...Men förfesten var rolig så länge jag orkade. Råka visst också skicka iväg ett par sms som det stod en hel jävla massa rappakalja. Visste inte ens vad jag menade med hälften utav det jag skrev...


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 27 januari 2009 13:47

Japp då har man klippt bort lite av håret. Visst hade jag en rolig rubrik idag :P


Håret är lite kortare jag är en aning snyggare (om det nu går) ;). Livet känns lite lättare :P. Allt är en dans på rosor. Eller så bryr man sig inte speciellt mycket om något. Är väl så jag känner just nu bara skönt att få bort kalufsen... 


Har ett pass kvar denna vecka sen ska det nog bli fest för hela slanten om man bara hittar någon som vill festa. Å någon som vill festa i tid och inte börja vid midnatt. Midnatt är iof att överdriva men alla börjar så jävla sent nu förtiden man hinner ju knappt festa något...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 25 januari 2009 21:49

jobbar imorgon. Gör iof bara två pass nästa vecka men ack så drygt det ska vara att de är ivägen ;). Ivägen för vad frågar sig många. Funderar på att ha en tredagars nästa vecka. Nej inte tredagars resa till tyskland utan tre dagar som består utav fest, fest å åter fest. Antingen det eller så hittar jag mig en hobby och det lär ju inte hända ;)


Nej snart ska jag natta kudden.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 24 januari 2009 17:55

Efter mycket om å men har jag installerat allt jag behövde för att kunna lägga upp korten från söndags. Tog bara en vecka. Lat är man men bättre idag än imorgon.


Har varit en lugn helg denna och upptäckte att man får så jävla mycket tid över då. Nej det här var nog sista gången som jag är nykter en helg när jag inte jobbar :P


Lite musik innan jag lämnar er viadare att glo på mina bilder. Den ligger på min hemsida www.morgardshammar.tk



Av Anders - 21 januari 2009 13:46

Glömde visst av att lägga upp korten idag. Jaja sånt som händer för en gammal man med dåligt minne ;) Men oroa er icke de kommer på torsdag. Om jag kommer ihåg det då vill säga. Det vet man ju inte. Minnet det är kort, lika kort som en kort-film eller varför inte en kort-lek. Kort skämten är många men jag slutar där :P


Dags för en gammal goding. Eller ja den är ju inte så gammal igentligen. Fast i musikbranchen klassas nog denna låt som en dinousarie. Låten är från 2001 ;)

Av Anders - 20 januari 2009 19:24

Var ut två dagar denna helg som var. Ni som undrar var bilderna är så dyker det upp troligtvis imörö. Men bara från ena dagen för jag glömde kameran en utav dagarna. Sånt är livet. Tror jag stukat ringfingret under helgen...men jag var inte i slagsmål å tänker inte skriva hur jag gjorde det heller :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 18 januari 2009 10:21

Gick på fest igår, till slut, faan vad folk ska börja sent. Jag förlora ju partyhumöret tack vare det...Gick hem vid en midnatt. Idag äre mera fest, förhoppningsvis äre några som tänkt sig festa i tid så att det inte händer samma sak idag igen.


Sen en lite notis. Simon Fröding lämnar Brage :( . Hans kontrakt gick ut så nu flyttar han norrut till Harnösand och ska spela för IF Älgarna. Bara hoppas det går bra för han där.


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards