Alla inlägg den 13 april 2008

Av Anders - 13 april 2008 18:51

Ja damen ville ju att jag skulle skriva ett om henne så då gör jag det.


Vet inte vad man ska säga om na. Av någon anledning blir man glad av att sena. Visst hon är som hon är men vem fan är inte det. Men sprudlar med energi om na gör det (oftast). Vilket gör en glad. Dock ska hon flytta till Falun till hösten. Det gör mig sorgsen, inte för att det är falun (även om falun är som falun är) men för att hon inte är här då. Men jaja trivs man inte så gör man inte. Thats life.


Men kommer bli tomt det blire. Men det är väl så, detta är början på slutet på en trevlig vänskap. Vad ska man göra, "Människor skiljs för att mötas för att skiljas igen"


Hon ville att jag skulle skriva vilken underbar människa hon är. Det tycker jag inte behövs, det säger sig själv när man träffar na. "Dont state the obvius".


Tyvärr kan jag nog säga rätt säkert att hon med många andra inte förstår sig på mig. Å med tanke på att jag har två eller tre personer som förstår sig på mig å en bor i England så äre lite jobbigt läge. Om hon hade bara förstått sig på mig hade hon varit den perfekta personen. Å i å med att den inte finns så är det ett riktigt gott betyg :)


Jag avslutar med dessa rader


"Angie! Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Men jag själv, accepterar dej ändå
Och detta kan du lita på

Du vet väl om att du är värdefull ...

Du passar in i själva världen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej

Du vet väl om att du är värdefull ..."


Kram Angie :)

Ovido - Quiz & Flashcards