Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Anders - 30 januari 2008 12:41

Det snöar som faaaan idag. Eller har gjort. Barnet inom mig hoppar å skuttar som en tok men enligt det samhälle vi lever i idag så får man inte göra sånt. Men det skiter jag fullständigt i. Ni märkvärdiga överklasfjollor som tycker sånt kan gå å lägga er i snön å snurra runt några varv i den så att det blir människor utav er också...


SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! :DDD


Kram mina cyniska vänner 

Av Anders - 30 januari 2008 10:10

Jag vakna upp idag å har inte en blekast aning om vad det är för datum. Mobiltelefonen ligger för långt bort så den kan jag inte kolla på. Datorn kan jag kolla på men så långt har jag inte kommit ännu. Nej jag är inte så smart som jag ser ut :P


Det är konstigt hur man kan glömma bort sånt här hela tiden. Jag vet att jag visste vilket datum det var igår, igår! Men idag är det helt borta. Men onsdag vet jag att det är så helt bakom flötet har jag inte hamnat men ett kvartsvarv är det nog :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards