Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Anders - 8 januari 2008 19:38

Ja då har man klarat av ännu en audition. Det gick som det brukar man glömmer i stort sett allt man läst in. Sen kom improvisationen. Vilket alltid funkar för mig. Jag är grym på den :)


Men nog om sånna triviala saker. Dags att gå tillbaka till verkligheten imorgon är det jobb igen. Pusst!!!. På torsdag dags att skjutsa far igen..Pusst igen!!


Varför kan inte lilla jag bara få vara ledig ett tag nu utan att ha något hängande över mig. Eller kan inte looney tunes komma in i min värld då skulle det som hängde över mig vara ett städ. Å det skulle kännas bra å få i skallen just nu så att man slipper ha folk att ställa upp för. Men jaja någon ska ju göra det också :)


Men inte fan är det ni där ute som läser det här. Antar att hälften av er är sånna där latköttar som är födda med silversked i munnen som får andra att göra jobbet. Ni resterande är sånna som sitter på era feta arschlen i soffan å kollar på tv-sporten, käkar ostbågar och dricker cola dagarna i enda!!!


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards