Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Anders - 21 januari 2008 17:55

När man inte festat på över en månad för man får så konstig fylla första dagen man festar. Sen brukar det bli normalt när man kommit in i skiten igen :) Igår var det en konstig fylla igen. What to do, What to do.


Men kul hade man iaf trots att man inte får dra kortet när det är under 50 kr. För vissa iaf. Jag pratar kåren nu. Men varför ta 45 för drinkarna då!!! Ta 50 för dem! Det är så jävla idiotiskt det kan bli. Man ska inte ha ett sånt sätt som uppmuntrar till att dricka mycket. De var därför de slutade sälja 10:or. Vafan tror ni man gör om man inte får ta det på 45 utan de frågar om man ska ta det på 50 istället. Nej jag köper då förfan en drink till eller något när jag ändå är i baren!!! HALLÅÅÅÅ!!! Hur dumma får man bli! Det kan ju inte vara någon som vet hur människor funkar som kom på den där iden!!!


Nu kommer hälften utav alla jag känner att säga upp min bekanskap eftersom större delen jobbar på kåren :P


Så som Lars Demian sjunger i den här låten kände nästan jag imorse :P

Kram på er mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards