Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Anders - 2 januari 2008 17:11

Ja då har man åkt hem till MH igen. Har inget emot att vara här i MH. Skulle kunna bo här om det vore så. Men har problemet att vara hemma hos mina föräldrar alldeles för länge! Usch de går mig på nerverna efter ett par dagar! Varför är jag här då. Jo jag ska skjutsa min far till sjukan imörö. Tror jag nämnt det tidigare men ä ni får höra det igen.


Inte kan jag minnas allt jag har skrivit! Jag skriver så mycket skit här å ni lyssnar på de mesta utav det. Ni är rent utsagt korkade! Å jag som trodde jag var korkad! Men ni där ute som tror jag är seriös i allt jag skriver ni tar priset!


Och vad vinner ni då. Jo ni vinner en stunds eftertanke och en stund för att kunna skämmas! GRATTIS! PUCKON!


Pucko det är en chokladryck som man kan köpa. Inte är den god så varför den finns kvar vet jag inte! Men det är ju säkert ni som tror på det jag skriver som handlar denna också!


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards