Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Anders - 22 januari 2008 14:44

Då var bildarkivet igång igen efter ha haft ett litet juluppehåll. Förhoppningsvis blire inte bara från kårkvällar utan även andra festligheter. Fast orka ta med sig kameran överallt! Nej skulle väl inte tro det :P


Upptäckte att jag visst skickade fyllemess i söndagsnatt haha alltid lika roligt. Man undrar hur man tänker igenligen. Som tur minns jag inte att jag skickade dem. För annars hade det varit ordentligt illa. Snart dags att ha fyllelås på telefonen :P


Nu till bilderna. Här är de bästa från förra kårkvällen. Självklart är jag med på båda :P

  

fula gubbar


Fingrar mitt i nyllet 


Resterande får ni kolla på min hemsida. Om ni inte kan hitta till länken på höger sida är ni jävligt korkade! Men för er korkade människor som jag vet att det finns där ute. Ni är jävligt många IDIOTER i denna värld så kommer länken nu. www.morgardshammar.tk


Kram mina cyniska vänner ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards