Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Anders - 17 januari 2008 09:49

Än en gång visar tv 4 vilka kvalitetsprogram de tar in. VARFÖR visar man amerikanska gladiatorerna från 1800 talet...det är iaf från slutet utav 80- början utav 90-talet. Fyfan vad kasst det är. Kunde ju lika gärna sänt våra bästa år. Håller samma nivå. AMATÖRER!!! 


Sen undrar jag varför TV4 har en tittar ombudsman. Eller igentligen fattar jag väl varför de har en. De får ju så mycket klagomål så då kan de ju skicka allt dit. Så slipper de själva ta hand om skiten å sen kan de ignorera klagomålen lättare. Vad jag inte fattar är att det finns IDIOTER som skriver seriösa frågor till honom. Han kan för FAN inte göra något. Han är lika maktlös som ett jävla spädbarn. Nej förlåt mig han är ännu mer MAKTLÖS!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards