Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Anders - 29 januari 2008 12:29

Jag var trött när jag kom hem från jobbet imorse. Men sen efter två timmars sömn vakna jag å var uttråkad. Hur fan kan man vara uttråkad när man precis vaknar. Just nu känner jag att jag skulle kunna springa ett maraton å ändå inte bli trött. Vafan är det med mig, jag är ju som en förbaskad duracell kanin.


Kan man inte bara sitta stilla. Nej då ska man bli uttråkad. Usch nu säger jag så här bli inte som mig. Ni kan så mycket bättre än att tro att jag är rolig. Men en del som läser det här tycker det här är roligt! Även fast tanken iof var meningen att det skulle vara roligt. Men det behöver inte ni fatta! PUCKON! :P


Drömde inatt att någon hade gjort en hata proffesor sida. Å jag var lite småstolt över det. Vad har man för sjukt ego. För jag är fan inte så speciell att någon skulle göra en sådan sida!!! Herregud. Jag blir inte klok på mig själv :P 


Nu dags för ännu en bra låt detta är Shifty med Slide along side

Ovido - Quiz & Flashcards