Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Anders - 28 januari 2008 10:30

Men det gör att livet blir så jävla mycket lättare. När man kan handla saker utan att behöva tänka efter vart å varenda krona går. Denna månad fick jag grosse grosse lön. Iaf med mina mått mätt. Så nu blire fest här. Vilken otur att man jobbar så att man inte kan spendera skiten :P


Men hoppas att det är någon fest på torsdag så att jag får göra av med lite energi och pengar för det behöver jag. Det spritter ju för fan i hela kroppen och det beror inte på den låten som jag lyssnar på just nu även om den hjälper till :P


På tal om låtar måste vi ju fortsätta min kavalkad med bra låtar här i min lilla hörna och vad sägs om lite mer Real Big Fish. Denna gång heter låten Beer. För en sån vill jag dricka när jag festar :DDD



Ovido - Quiz & Flashcards