Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Anders - 1 januari 2008 16:57

Dags för att berätta vad som hänt år 2007. Ja som har med mig att göra. Skiter väl de andra sakerna!!! :P


+ I år fick man se mig som Håkan Hellström i Dalaspexet. Jag sjöng lika bra som orginalet :P


+ Peace And Love hade äran att få se mig alla dagar (inte tema dagarna)


+ Jag skakade hand med Leif Pagrotsky 


+ Biljetter till Peace And Love 2008 Köptes 


+ Jag lagade tänder, två stycken :) ...Love Me Tänder som elvis sjöng :P


+ Jag blev 26


+ Jag blev ännu snyggare :DDD Fan att man kan bli snyggare å snyggare för varje år som går ;)


+ Saknat min supapolare, han bara supa med honom 2 eller 3 gånger om jag inte minns fel. För er som inte vet vem min supapolare är så är det McLaurin


+ Tappa en stand in supapolare...Illa Illa!!


+ Kanse hitta en stand in supapolare...Trevligt Trevligt!!! 


+ Proffesorns Blogg firade ett år


+ Proffesorns Flashback lades ner, iaf temporärt


+ De nya turistettorna och ekonomer (ja hela högen) fick lära känna Proffesorn. Proffesorn fick väl även lära känna dem, dock var väl han inte så imponerad utav dem ;)


+ Många tog Proffesorn seriöst detta år. Konstiga människor! När ska de sluta göra det!!!


+ Proffesorn missade bara två utav Brages Hemmamatcher


+ Proffesorn fick jubla när Brage gick upp en division. Yaaay


+ Proffesorn lyckades få ett par stalkers efter sig detta år...


+ Sa hej då till min lilla sockerka som flyttade till Norge. Fick dock träffna en gång till innan året tog slut 


+ Proffesorn slutade plugga, Iaf tillfälligt


+ Proffesorn skaffa sig ett seriöst jobb. Usch usch!


Det var det viktigaste kommer kanske något mer senare, vad vet jag. Ska försöka att skriva ett litet kåseri om år 2007. Får se när det blir av och om det blir av.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 1 januari 2008 09:17

Visst fan känns det speciellt med ett nytt år? Nej det känns precis som igår så varför man firar in ett nytt år det vet jag inte. Kan man inte kalla det för något annat som har betydelse!!! För detta är totalt meningslöst! Visst man får festa om man vill men som sagt det går å göra på betydelsefulla dagar!


Någon smart människa har kommit på att nu ska man fira in det nya å lämna det gamla bakom sig!! WHAT??? Jag skiter väl vad som har hänt igår ändå! Det som har hänt det har hänt ingen ide att grunna på det. Å det som händer det händer finns inte så mycket som jag kan göra åt det när det väl har hänt sen!!! Idioter!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards