Alla inlägg under februari 2008

Av Anders - 4 februari 2008 09:01

Jobbar idag igen. Gör jag annat än att jobba just nu! Undra vad som händer i framtiden om jag kommer ligga sjuk i sängen i flera månader. För med tanke hur mycket jag jobbar å de historier man hör när folk är utpumpade. Men inte fan är jag utpumpad. Å min fråga till dem som känner att det är på g varför tar det inte ledigt! Äre inte det man har semester till för. Att vila upp sig. Jaja vad vet jag, jag är ju sjuk i huvud som vissa har sagt :P


Men nog om mig å nu till en låt som jag bara säger att det blir inte bättre än så här. Yaaay ;)



Av Anders - 3 februari 2008 16:07

I fredags var jag å inhandla sprit. Yaaaay mitt förråd börja bli lite tomt. Så det var dags för det igen. Får se hur länge det räcker förhoppningsvis längre än förragången. Tyvärr är det ju inte det billigaste att inhandla men vad ska man göra...


Idag tänkte jag även bjuda på en bra låt igen. När ska jag bjuda på en dålig låt undrar jag??? Det är Billy Talent - Lies...Lyssna på den texten så sann så sann :) Har ni svårt att lyssna så kommer texten framför er :P


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 2 februari 2008 11:39

Så här är det varje gång jag åker hem till mina föräldrar. Man hinner inte mer än att landa så vill de att man ska göra något. Å jag har igentligen inte emot något att hjälpa till lite men kan man inte få andas ut en enda gång. När de åker bort till någon inte förväntar sig de att dom ska behöva jobba??? Eller har jag fel. Jag förväntar mig inte att de ska jobba de gånger de kommer hem till mig...


Å de undrar varför inte jag vill åka å besöka dem så ofta :P


Nej nu får det vara nog på gnällande för dagen. Ska ut å åka pulka tänkte jag om jag bara hittar en pulka här vill säga annars får det bli en annan dag.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards