Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Anders - 8 februari 2008 10:08

Igår var det en sån gång igen då en person kommer fram till mig å säger. Du känner mig. Å visst jag kände igen människan men inte fan kände jag honom. Iaf så stod han där å försökte få mig att fatta att jag kände honom. Visst mitt minne är kanske inte det bästa när det gäller människor, namn å sådant dyligt. Men visst fan vet jag om jag kommer ihåg någon.


Å därmed vet jag om jag känner dem eller ej! Varför stå å tjata om att jag känner en person som jag inte känner! Så jävla viktigt är jag väl inte så att du måste försöka övertala mig att jag känner dig! Å hade det varit jag å någon inte kommit ihåg mig, hade då jag fan inte brytt mig i den personen speciellt mycket men sån är jag, tralalalalaaaa...


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards