Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Anders - 16 februari 2008 15:53

Ja nu har det verkligen kommit fram. Jag är helt rätt å slätt OND. Jag kan inte rå för det men jag tycker den här är lite små rolig eller rättare sagt jävligt roligt :DDD



Av Anders - 16 februari 2008 09:29

Ikväll är det fest. Var mer ska man säga. Det är melodifestivalen innan hahaha. Den hade jag visst inte glömt om ni trodde det. Å trodde ni det är ni dumma i hövvö. Vilket ni troligtivs ändå är. Eftersom ni inte är jag. Å jag är då lite bättre än ni.


Men eftersom det är melodifestival så måste vi höja upp stämningen med en gammal goding. Hon är med i sista deltävlingen vilket måste ses som den svåraste deltävlingen (tack för det!). Hon har varit med två gånger tidigare. I år är hennes låt en typiskt Henne låt. Jag citerar henne innan ni får lyssna på denna låt. "Mer Schlager åt folket"!(Det blir mer om denna dam inför sista deltävlingen :DDD)



Ovido - Quiz & Flashcards