Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Anders - 15 februari 2008 15:16

Hitta lite gamla godingar från Conan O'Brien. Det jag hittade denna gång var lite citat från en del som de kallar för "In The Year 2000". Vilket kort går ut på att de berättar saker som kommer att hända under 2000-talet.


"On Christmas Eve, Michael Jackson will be visited by a ghost who takes him on a journey to christmas past. Unfortunately, Jackson will use the trip as an excuse to fondle himself as a child!"


"The cast of 'Queer Eye for the Straight Guy' will change its name from the 'Fab Five' back to their original name, 'N Sync.'"


"A movie will be made about all the people who find Conan O'Brien funny. The movie title -- "The Fantastic Four." 


"After five weeks in texas, George W. Bush will return to Washington, go into the Oval Office, spin around in his chair for five minutes, and return to Texas for a much-needed vacation." 


"The Internet will turn ten years old. Upon hearing this, Michael Jackson will immediately ask how he can get on the Internet."  (kan inte hjälpa att jag tycker sånna här skämt är roliga :P )


"Michael Jackson will give back the entire Beatles song catalog when he realizes that it's over 11 years old."  (Kunde inte låta bli att ta en till :P )


För alla er Michael Jackson älskare (för ja han var ju oskyldig, eller hur :P ) ber jag om ursäkt


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 15 februari 2008 08:49

Nej inte melodifestivalsfebern den släpper inte förrän det är eurovision finalen å någon jävla serb går å vinner skiten med en låt som min döda mormor kunnat ha skrivit.


Nej den febern jag pratar om är den där dryga febern som håller i sig ett tag som gör en dåsig. Nu kanske vissa fortfarande tror att jag pratar om melodifestivalsfebern å då får ni fan göra det!


Igår skrev jag om bolåneräntan hade höjts. Klippet ni kan se nedanför. Så kände jag fast om bolåneräntan :DDD


Den karaktären i detta klippet är en utav de bästa som kommit fram på länge. Å ja det finns så många fler klipp med honom :DD 


Kram mina cyniska vänner 

Ovido - Quiz & Flashcards