Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Anders - 14 februari 2008 19:20

Nu är det bråda dagar här för många. Ska jag binda mina lån eller ska jag fortsätta att ha dom rörliga. Jag själv skiter fullständigt i om den där förbenade jävla räntan höjs eller sänks. Kom med nått vettigt i ställe.


Jag förstår inte hur en sån bagatellaktig nyhet kan få så stora rubriker. Den har för fan varit på tv i flera dagar nu. Dags att lägga ner det. Ja vi fattar att den höjs!!! Vi är inte dumma i hövvö! Tänk om det hade varit sån här uppståndelse om de där munkarna i burma. Fast det dog ju ut på någon dag.


Iof var det bara nått som var inne just då. Men att människor dör varje dag i svält eller krig det orkar vi inte bry oss om eftersom det tjänar/förlorar vi inga pengar på. Utan snarare tvärtom det är vårt levebröd att de dör. För om de skulle få bättre ställt skulle ju vi inte ha lika bra ställt å det vill vi ju inte. Å det är fan inte rättvist.


Men det kan vi väl skita nu eftersom bolåneräntan har gått upp! Å det måste vi ju gråta över minst en vecka till! Å sen när det är hittar vi något annat bagatellartat som vi kan gråta över i en månad eller två


Vi skiter ju i detta eftersom de föder våran välfärd som intresserar sig för bolåneräntehöjningar. Å de fattiga i sig afrika bryr sig bara om att överleva dagen. Undrar vad som är viktigast. Bolåneräntan eller överleva hmmm...svårt val...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 14 februari 2008 12:22

Fått påbackning två gånger idag att det är Alla hjärtans fucking jävla komersiella dag. Carro påminde mig om att jag inte skrivit något om denna dag å det måste ju jag göra. Kan ju inte lämna komersen att segra. Vilket den endå kommer att göra. men jag ska bjuda upp till kamp!


Jag undrar vilka som firar denna dag. Å tycker att den är värd att fira. För mig är alla hjärtans dag ett sätt att säga. Att jag tycker om dig så jättemycket så jag visar det idag så slipper jag göra det resterande 364 dagar på året (365 om det är skottår). Å inte nog med det man går på kapitalet idee (som måste ha skapat denna dag). Att det enda sättet att visa uppskattning på är att köpa grejer eller bjuda fina middagar!


Nej jag kan visa er så förbaskat mycket kärlek om ni vill. Kom med ut till landet. Ska ni få se på kärlek. Jag ska ta med er in i stallet kan ni få känna lukten utav kärlek. Då hästarna glufsat i sig utav allt hö som de får utav ägaren i ren kärlek. Sen visar den sin uppskattning genom att släppa ut allt hö den bakre ändan. Vilket inte är nå fel det måste ju ut. Å den odören. Det är kärlek på hög nivå!!!


Nej till alla ni moderater som finns där ute. För ja det är ni högervridna som köper denna tillställning. HAR NI TÄNKT PÅ DE ANDRA DAGARNA OM ÅRET!!! Nej varför skulle ni göra det. Då måste ju ni tänka ordentligt å inte bara gå in en affär å köpa något smycke eller dyligt!


Öppna era hjärtan på rätt vis för fan!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 14 februari 2008 11:46

Så sööööt hund :P

Av Anders - 14 februari 2008 09:16

Var å rota runt lite på youtube å då hittade jag en gammal goding. Iof är hon fortfarande rätt ung men det var några år sen hon gjorde denna låt. Å ni får fan tycka vad ni vill om låten jag har bara två ord att säga HUBBA HUBBA!!!


Kram mina cyniska vänner 

Ovido - Quiz & Flashcards