Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Anders - 25 februari 2008 10:07

Hitta ett kort på mig som var taget från denna helg som varit. Å jag måste säga. FY FAN VAD SNYGG JAG ÄR! Ni får väl titta själva. Ni som tycker det kan väl skriva att ni tycker det för mitt ego är lite sargat just nu ;) Ni andra håll er borta :P


Jag wallstreet posar 

Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 25 februari 2008 09:33

Ja nu är mitt schema lite huller om buller. Ska försöka få reda på idag hur jag ska jobba i mars. Denna vecka är lugn. Jag vet att jag jobbar måndag, onsdag och söndag. Dock vet jag inte när på söndag jag ska jobba??? Men jag vet att jag ska fortsätta på 95% senare iaf. Tack för det så man får en lön som går att leva på :P


I och med tanke på helgen och den kassa melodifestivalen så får vi ju spela en gammal bra låt här istället. Jag har valt Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra



Ovido - Quiz & Flashcards