Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Anders - 5 februari 2008 18:17

Idag skulle den personligheten ha fyllt 80 år. Å det firar jag med att visa hans Sannolikhetsmonolog. Riktigt grym är den. Funkar än idag. Se den om ni inte gjort det. Det är han värd :)

Av Anders - 5 februari 2008 12:26

Såg idag att Neverstore kommer till peace and löööve! Jag ska dit. Det ska jag se. Även Eldkvarn och Mando Diao är på min lista :D Yaaaay.


På torsdag fick jag kompa från jobbet. Vilket var tur visste inte annars hur jag skulle hinna med den dagen var lite för smäckat. Men igentligen var väl inte det optimalt tyckte chefen. Jag tänkte om man inte kan kompa när man har möte när ska man då kunna göra det. Nej så nu blire att ta all övertid i pengar!


Eftersom jag nu såg att neverstore kommer till P&L så får ni höra en låt med dem här nu. Jag har haft en annan låt med dem tidigare lyssna på den också. Lyssna på den här. Den låt som kommer nu heter "Live your dreams"


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards