Alla inlägg under februari 2008

Av Anders - 14 februari 2008 09:16

Var å rota runt lite på youtube å då hittade jag en gammal goding. Iof är hon fortfarande rätt ung men det var några år sen hon gjorde denna låt. Å ni får fan tycka vad ni vill om låten jag har bara två ord att säga HUBBA HUBBA!!!


Kram mina cyniska vänner 

Av Anders - 13 februari 2008 21:47

Åkte till jobbet med lite feber. Tänkte äää lite feber har ingen dött av. Å det kändes ändå rätt ok. Men när jag varit på jobbet i säg 30 minuter börjar jag känna hur dumt detta var. Blev halvt utslagen :P ...Men då tänkte jag att det går väl över så småningom å det gjorde det. När jag kom hem. Men i slutet utav passet börja jag känna att jag är på väg att bli förkyld. Bläää...Gick å var lite småsnorig i början men det har jag varit tidigare så sånt klarar jag av.


Så nu blir det att gå å vara arg på mig själv tills detta släpper! Gå runt å svära å annat som man gör när man är sjuker. Eftersom jag aldrig blir sjuk!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 13 februari 2008 14:07

Ja då äger man även en sån här snart. Fyfan vad jag glad jag blir utav saker som man absolut igentligen inte behöver men vad ska man göra när man är gadgetfreak. Var någon förut som jämförde mig med Ole  i sällskapsresa
 (hette inte normannen det).



Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 13 februari 2008 13:16

Här kommer nu mitt senaste visdomsord. Det har visats sig varit rätt så populärt bland Borlängefolk. Undra vaffö :P 


"Det enda bra som kan komma ur Falun. Är just att det kommer UR Falun!"


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 13 februari 2008 08:55

Oj oj känner att febern är på ingång å då pratar jag igentligen om vanlig feber å inte melodifestivalsfebern men den vanliga febern förnekar jag :P


Satt å surfa runt lite bland olika låtar runt om i Europa. Å då hitta jag denna. Hoppas den vinner i Polen :) ...Någon kan ju tala om hur det gick för låten när de vet resultatet...


Sandra Oxenryd - SuperHero

Av Anders - 12 februari 2008 18:12

Jag vet att jag är en utav de få som gillar denna låt men jag älskar verkligen dansen. Så förbenat rolig :DDD



Av Anders - 12 februari 2008 10:35

Ja vad ska man säga annat än att man är trött men bara 5 timmar kvar på jobbet innan jag får lite lång ledigt. Men innan det blire väl att handla lite mjölk å sådant idag sånt som ni inte bryr er i att jag gör men det skiter jag i för ni får läsa det ändå.


Sen ska jag väl kolla lite skidskytte. Kul jul. nej det är inte jul så den kan inte var så kul då. Fast jul är kul när julen är då den är kul...eller nått sådant orkar inte ens tänka igenom mina ordlekar idag då jag är för trött för det...Men klaga bara gör det! Tänk ut nått vettigt iställe själv då!!! Nej det gör ni inte för ni har inte kommit så långt i utvecklingen...


Nu ska ni få lyssna på det enda bidrag som var bra under första deltävlingen i Melodifestivalen


Kram mina cyniska vänner



Av Anders - 11 februari 2008 09:38

Ja då har man bara två pass kvar innan tre veckors konstant arbetande är över. Puhaligen vad man börjar bli tom i bollen. Om man nu inte var det innan vill säga å det ville jag säga att jag var innan jag sa att jag var det.


Sen efter dessa två pass ska jag nog supa sönder de två hjärncellerna som bråkar med varandra hela tiden. Eller det vet man ju inte säkert förrän man har gjort det. Å även fast man har gjort det kan man ju inte vara helt säker på att man har gjort det då minnet inte nog är det bästa då när man har gjort det :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards