Alla inlägg den 27 april 2007

Av Anders - 27 april 2007 17:07

Här följer nu en länk till en grym låt utav en grym person. Får mig att tänka på hur man kände en del utav sitt liv. Njut! bara njut!


http://www.youtube.com/watch?v=zK2i54puwjw


Vill även passa på att skicka Sister Hazel senaste singel eller ja länken så ni kan lyssna på den. Youtube är bra ibland.


http://www.youtube.com/watch?v=_TN1GCqPNO4 


Tata

Av Anders - 27 april 2007 07:32

Igår blev de hårt å full blev jag men de blir så när man inte börjar festa i tid då blir man så där dragen som man inte ska bli. Fast lugnt äre idag, inte bakis kanske beror på att jag inte drack så mycket öl utan mest sprit å sprit blir man inte bakis på.


Jaja idag tänkte jag gå på bio om jag hittar någon att gå med det vill säga


Proffesorns Flashback


+ Idag är det Sierra Leones nationaldag

+ Idag är det Sydafrikas nationaldag

+ Idag är det Togos nationaldag


+ 1296 - Slaget vid Dunbar då engelsmännen besegrar skottarna, vilket medför att Edvard I av England blir kung även över Skottland.


+ 1656 - Slaget vid Gniezno, där svenskarna besegrar polackerna.


+ 1792 Jakob Anckarström som mördade Gustav III halshuggs i Stockholm.


+ 1808 - Slaget vid Revolax.


+ 1941 - Tyskarna erövrar Aten.


+ 1978 - Afghanistans president Daud Mohammad dödas i en militärkupp.


+ 1994 - Sydafrika antar en ny, demokratisk författning som omfattar alla folkgrupper i landet. Landet antar samma dag en ny flagga.


+ 2005 - Airbus A380-800 lyfter från marken för första gången.


+ 2007 - Proffesorn vill gå på bio


Tata 


Ovido - Quiz & Flashcards