Alla inlägg den 26 april 2007

Av Anders - 26 april 2007 11:56

Först vill jag bara berätta att "my little love bug" inte gick igenom på första försöket hade rost. Fanns visst där tidigare innan jag hade bilen. Stackars liten nu gråter hon ju. jaja vi får supa bort våra sorger ikväll.


Idag handlade jag Cola från Eldorado. Å jag skratta rätt gott när jag såg etiketten. Dessa personer som gör Eldoradon ljuger iaf inte. I dessa tider utav sockerhysteri måste jag säga att detta är jävligt modigt. De ljuger iaf inte :) Socker Mumma!!! Sötningsmedel mmmmm...

Jag tycker de är roligt att de står innehåller socker och sötningsmedel. Hihi men kanske bara är min humor! På sidan står de iof att de innehåller mindre socker.


Tata

Av Anders - 26 april 2007 07:42

Om några timmar börjar jag förkröka. Ska först besiktiga bilen. Kan ju inte åka full dit. Undrar om man kan få bilen underkänt för att man är full hmmm...måste nog fråga.


Hade en diskussion förut om att vara vuxen och vuxenpoäng. Själv anser jag mig vara som ett barn. Jag brukar göra så att när jag köpt nya kläder tvättar jag de engång innan jag använder dem. Och då sa de andra att de är vuxenpoäng. De anser dock inte jag, för de första anser jag att de är lika självklart att tvätta kläderna engång innan man använder dem första gången som att man sköljer av frukt innnan man äter dem. Inte fan vet man vilken skit de har haft på dem. Sen för de andra känner jag knappt några vuxna som gör det. Är nog bara jag som är oerhört smart eller något sådant :DDD


Proffesorns Flashback


+ Idag är det Tanzanias nationaldag


+ Världsdagen för intellektuell äganderätt (Konstiga dagar finns det)



+ 1903 - Den spanska fotbollsklubben Atlético Madrid bildas.


+ 1915 - Genom Londonavtalet utlovas Italien framtida landförvärv på bekostnad av Österrike-Ungern av Storbritannien och Frankrike


+ 1933 - Gestapo, Nazitysklands hemliga polis, skapas.


+ 1937 - Guernica, stad i Baskien, Spanien, terrorbombas under spanska inbördeskriget av tyska Luftwaffes Condor-legion. Offren är framförallt civila.


+ 1968 - Ordet dator för första gången i tryck


+ 1983 - Ubåtskommissionen lägger fram sin rapport om sovjetiska ubåtar i Hårsfjärden.


+ 1986 - Reaktorolycka vid kärnkraftverket i Tjernobyl, Ukraina (i dåvarande Sovjetunionen).


+ 1991 - Esko Aho blir statsminister i Finland.


+ 1994 - Det första fria, demokratiska val som även omfattar den svarta folkmajoriteten genomförs i Sydafrika (valet pågår till 28 april).


+ 2002 - Äger en skolmassaker rum vid Johann Gutenberg Gymnasium i Erfurt, Tyskland. En f.d elev vid skolan, skjuter ihjäl 13 lärare, två elever och en polis, varefter han tar sitt eget liv.


+ 2007 - Proffesorn Besiktar Bilen ("My Little Love Bug" )


Idag fyller Jan Rippe 52 (Medlem i Galenskaparna) År. GRATTIS !


Tata 

Ovido - Quiz & Flashcards