Alla inlägg den 12 april 2007

Av Anders - 12 april 2007 12:14

TIO FÖRSTA1. Första bästa kompis: Allt beror på men säger Karl-Henrik2. Första bil: "My little love bug"3. Första kärlek: tror inte på kärlek i den form som ni andra...Men Edla tror jag hon hette4. Första husdjur: Två katter å två undelater5. Första semester: Undra om de var High Chaparall6. Första jobb: De var svart :P7. Första köpta skiva: Charles & Eddie om jag inte minns fel8. Första riktiga kärlek: samma som förra9. Första piercing: Inte en chans10.Första konsert: Inte fan minns jag!NIO SENASTE1. Senaste alkoholdrycken: Svensk Starköl2. Senaste bilfärd: Från bollnäs te borlänge efter hälsat på vandrarhemsn0llan3. Senaste filmen du såg: Perfume (riktigt sjuk men bra film)4. Senaste ringda telefonsamtal: Micke5. Senaste bubbelbadet: Idag (om man räknar bubblor som man gör själv ;) )6. Senaste spelade cd: Var nog någon schlager nu lyssnar jag bara på mp37. Senaste kyss: För länge sen8. Senaste gången du grät: Ett år sen skulle jag tro9. Senaste måltiden: Mackaroner å köttbullarÅTTA HAR DU NÅGONSIN1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Inte vad jag vet2. Blivit arresterad: Nej3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nej (Sånt går inte, eller man kan iaf inte veta om det)4. Fastnat med blicken i någons urringning: Politiskt korrekt svar är att urringningen stirrade i mina ögon5. Fått ditt hjärta krossat: Nej6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, tror ju inte på kärlek som ni andra!!!7. Haft ett one night stand: Tralalalalala...blir politiskt korrekt igen, har haft de flera gånger ;)8. Busringt till någon: Var väl allt jag gjorde när jag sände radio :PSEX SAKER JAG GJORT IDAG1. Vaknat2. Badat bubbelbad3. Ätit (två gånger snart tre)4. Dansat5. Surfat6. Tänkt efter vad jag ska göra idagFEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING1. Vänner2. Hemlagad mat (som någon annan gjort)3. Familjen4. Mina konstiga prylar5. Mitt nybrygda kaffe (ska dricka de nu)FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖRHar en jag berättar mycket för men hon bor i England. Annars berättar jag bara saker om jag inte begär att de ska kunna vara tysta om detTRE VAL1. Blått eller rött? Blått2. Sommar eller vinter? Vinter3. Choklad eller chips? Båda :)TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR1. Få folk att inse att vi bor i en dyster värld2. Få folk att förstå att vi kan ändra denna dystra världEN SAK DU ÅNGRARAtt jag har mobbatTata

Av Anders - 12 april 2007 12:10

Skämtsamt kallar vi teaterapor genrepen för jut de :PHar inte så mycket mer att säga nu ska skriva min flashback här nu...Hoppas bara att jag inte kommer hem lika sent idag som igår då var jag hemma kl 24...uschProffesorns Flashback+ 1111 - Motpåven Silvester IV avsätts. (undra om de var den 11 november klockan 11:11)+ 1861 - Amerikanska inbördeskriget startade.+ 1945 - Den amerikanske vicepresidenten Harry S Truman tillträder som president sedan hans företrädare Franklin D. Roosevelt avlidit denna dag.+ 1954 - Bill Haley and His Comets spelar in Rock Around the Clock.+ 1961 - Jurij Gagarin företar den första bemannade rymdfärden i rymdskeppet Vostok+ 1981 - Columbia blir den första rymdfärjan som skjuts upp. Uppdraget kallas STS-1.+ 1983 - Yassir Arafat i Stockholm för att möta ledare för de nordiska socialdemokraterna.+ 2007 - Genrep på årets DalaspexTata

Ovido - Quiz & Flashcards