Alla inlägg den 25 april 2007

Av Anders - 25 april 2007 19:23

Imörö är de fest men med min tur ringer väl chefen å säger att jag får jobba. Jaja what to do! Då är de lika bra att ta sig dit. Jobb är ju alltid jobb iof tycker jag om att jobba men nu vill jag verkligen festa har inte festat ordentligt sen 14 april eller nått sånt. Jaja kanske inte så länge sen men äääh jag ska inte behöva förklara mig för er latköttar... ;)


Tata 

Av Anders - 25 april 2007 11:40

Har pulat lite med "my little love bug" så nu är den ren både in och utvändigt eller ja kanske renare utvändigt men ändå visst är ja duttig. Passa även på att fylla upp spolarvätskan. Stackars liten var alldeles snustorr. Imörö ska "my little love bug" på besiktning, hoppas på att den går igenom.


Proffesorns Flashback


+ 1529 - Västgötaherrarnas uppror avslutas då de upproriska frälsemännen tvingas att gå med på en överenskommelse i Broddetorp.


+ 1626 - Slaget vid Dessau under trettioåriga kriget, där kejserliga trupper besegrar en protestantisk armé.


+ 1915 - Brittiska trupper landstiger på Gallipoli.


+ 1945 - - San Franciscokonferensen, under vilken Förenta nationerna bildas.


+ 1945 - Under andra världskriget möts för först gången amerikanska och sovjetiska trupper i staden Torgau, vilket gör att de av Tysklands hållna områdena skärs i två delar.


+ 1945 - Berlin inringas av sovjetiska trupper.


+ 1974 - Nejlikerevolutionen i Portugal


+ 1980 - Storkonflikten 1980 inleds med att 14 000 offentliganställda går ut i strejk.


+ 2002 - Den amerikanska sångerskan Lisa "Left Eye" Lopes omkommer i en bilolycka i Honduras.


+ 2007 - Proffesorn Städar bilen


Idag fyller Anja Pärson 26 å. GRATTIS!


Tata

Ovido - Quiz & Flashcards