Alla inlägg den 2 april 2007

Av Anders - 2 april 2007 13:12

Då vare dags igen för Pic Of The Kårkväll! Denna gången är de två mongos man kan se ;)

Övriga bilder finns på www.morgardshammar.tk titta gärna in där finns jättemånga bra kort på mig :)

Av Anders - 2 april 2007 11:27

Glömde berätta att Klummen kom å hälsade på igår på kåren. Har nog inte settna på ett år ungefär! Blev grymt överaskad! Fyfan vad kul att sena igen. Jag som pratade med henne på msn å då sa hon att hon skulle höra av sig nästa gång hon skulle upp hit.Den lilla ruggugglan lura mig. Men fy vad jag gillar överrasknignar kan inte någon annan överaska mig med lite mat eller nått :)Tata

Av Anders - 2 april 2007 09:38

Nej jag har inte minnesluckor men jag blev rätt berusad. Lyckades dansa av mig de värsta innan de var dags att gå hem iaf :)Igår måste ja säga var nog den sämsta tentafesten jag varit på...Den var duglig men hade högre förhoppningar me tanke på hur roligt ja brukar ha på tentafester.Folk som jag förfesta med bara försvann efter ett tag vet inte om de gick hem eller vad som hände. Och var var rockarn och krullet? Får fråga Pehå.Bilder från igår, för ja de blev jättemånga sånna, usch! Som de känns nu kommer inte de att ligga utä förrän på onsdag. Idag orkar jag inte imörö är jag upptagen hela dagen.Ska ringa min lilla sockerkaka senare å se om hon vill käka kebab med mig :). Tror hon bidde lite irriterad på mig, min lycka var nästan gjord då :P. Sen har jag kommit underfund med att jag är jäkligt elak åt Linnea, varför vet jag inte hon är ju rätt trevlig tös :)Proffeorns Flashback+ 1725 - Föds Giacomo Casanova, italiensk äventyrare.+ 1801 - Slaget vid Köpenhamn, då den brittiska flottan under Horatio Nelson besegrade danskarna.+ 1805 - Föds Hans Christian Andersen, dansk författare.+ 1915 - Skapades nuvarande Arla på hotell Kronprinsen i Stockholm+ 1957 - Flygbolaget Linjeflyg grundas.+ 1960 - Amerikanska föreningen NARM (National Association of Record Merchants) delar för första gången ut sina årliga pris. Elvis Presley och Connie Francis blir bästa solister.+ 1977 - Per Elofsson föds. Skidåkare. (Min personlig åsikt är att han var dopad men de finns inge bevis och man är oskyldig tills någon har bevisat motsatsen)+ 1982 - Falklandskriget: Argentina besätter Falklandsöarna.+ 1992 - Som sista sovjetrepublik erkänns Georgien som självständig stat av Sverige.+ 2005 - Påven Johannes Paulus II avlider 21.37 i Vatikanstaten.+ 2006 - Claus von Stauffenbergs änka, Nina, avlider.+ 2007 - SR's nya radiokanal, SR Metropol, börjar sändas på 93,80 MHz i Stockholm.Peter Harryson fyller 59 år idag. GRATTIS!Tata

Ovido - Quiz & Flashcards