Alla inlägg den 28 januari 2007

Av Anders - 28 januari 2007 17:13

Jiha idag kom jag över 1000 unika besökare på min sida de var lite tufft måste jag säga. Nästan värt att fira med en fest. Eller nää jag festa så bra igår :DFör ett tag sen var jag ute å käka kekab. Hade sällskap med mig som förgylde hela tillställning med ett vacker leende :) Vi satt där och åt denna glamorösa kebabtallriken med en underbart vacker coca cola brevid sig.Tata

Av Anders - 28 januari 2007 13:54

Har varit på promenad med Martina, Stefan å hans polare! Vi gick upp till paradisbacken! Rätt trevligt sällskap de där trots att de var från storstan!Funderar på att snart gå å inhandla en kebab men de är så långt att gå! tar väl 5 minuter dit :P

Av Anders - 28 januari 2007 10:07

Igår var de fest hos stefan. Jag trodde de skulle vara hemmafest men bidde visst utgång. Hemma hos stefan var de roligt. Utä var de också roligt, inte lika roligt som hos stefan.Väl utä så blev jag runtsläpad lite överallt. Först gick jag till slampan med ponta. Men väl där blir jag snart ivägkallad till S2. Å där tänkte jag bege mig till bolle för jag visste att de flesta var där men kunde inte lämna mina kompanjoner på S2. Efter stängning blev de efterfest på Anstalten. Den sög rätt friskt men jaja en helt okaj kväll.Sen börjar jag bli trött på alla fulla människor som inte kan ta sig hem själv och som får för sig att prata seriöst med en. Kan man inte säga de när man är nykter säg de inte alls!Å nu har jag visst fått en som förföljer mig. De sa iaf martina...eller nått liknanade sa hon :PProffesorns Flashback+ Min ena bror har namsdag idag GRATTIS!+ 1453 - Stillestånd sluts mellan Sverige och Danmark i Vadstena.+ 1668 - Lunds universitet invigs.+ 1760 - Svenskarna besegrar preussarna i slaget vid Anklam.+ 1908 - Carl Larssons målning "Gustav Vasas intåg i Stockholm" kommer efter 15 års stridigheter äntligen på plats i Nationalmuseums trapphall.+ 1918 - En åländsk delegation framlämnar till Gustav V en petition om att ögruppen skall anslutas till Sverige.+ 1918 - Förklarar sig Estland och Lettland självständiga från Ryssland.+ 1929 - Arbetsdomstolen håller sin första session i Stockholms rådhus.+ 1960 - Sveriges första journalisthögskola invigs i Stockholm.+ 1966 - Svenska yrkesutbildningssakkunniga föreslår att en enda skola med tre sektorer – gymnasieskolan – skall ersätta gymnasiet, fackskolan och yrkesskolan.+ 1986 - Den amerikanska rymdfärjan Challenger exploderar strax efter uppskjutning och hela besättningen omkommer.+ 1991 - Tetra Paks köp av Alfa Laval för 16 miljarder är den hittills största affären på den svenska börsen.+ 1994 - Barbro "Lill-Babs" Svensson får Hans Majestät Konungens medalj av 8:e ordningen för sina insatser som artist.+ 2002 Dör Astrid Lindgren!+ 2003 - Folkhälsoinstitutet vill ha rökförbud i alla restauranger, barer och kaféer.+ 2006 - Ridöolyckan, två skridskoåkare dör under organiserad tur på Mälaren.Idag fyller Per Oscarsson 80 år. GRATTIS!Tata

Ovido - Quiz & Flashcards