Alla inlägg den 20 november 2006

Av Anders - 20 november 2006 13:24

I lördagsnatt fick jag ett väldigt konstigt samtal, fatta nada av det!Igår var jag utä å gick med PH å Gammeln0llan. Fika lite i maserhallen gick hem. Idag funderar jag på att åka till Ludvika å handla lite, de finns ju inget av värde i borlänge bara kläder, kläder å kläder. Var är alla onödiga prylar som jag vill ha men som jag inte behöver. Tänkte kolla om jag kan få upp bilen hit igen!idag har min polare TokPontus namsdag! Grattis!Proffesorns Flashback+ 1917 - Ukraina utropar sig som självständig republik. + 1935 - Västerbron öppnas för trafik i Stockholm. + 1943 - inför riksdagen nöjesskatt? på dans. + 1947 - Prinsessan Elizabeth, blivande Elizabeth II, gifter sig med prins Philip, Storbritannien. + 1984 säljs den 50-miljonte McDonalds hamburgaren. Det sker 35 år och elva månader efter att den första McDonalds hamburgaren såldes. (undrar vem som räknar burgarna?)+ 2003 Michael Jackson anhålls efter att ha anklagats för sexuellt otukt med en 12-årig cancersjuk pojke. Husrannsakan? görs dessutom i Jacksons bostad. Jackson friges villkorligt efter att ha betalat 3 milj. dollar i borgen.

Ovido - Quiz & Flashcards