Alla inlägg den 15 november 2006

Av Anders - 15 november 2006 11:07

Idag är de Lunch med Micke min gamle supapolare som inte super med mig :P, Nu bidde jag å sakna McLaurin som är min supapolare! Borde hälsa på honom nere i Västerås.Igår fortsatte jag å leka tomte! Har väl betat av ca 10 utav 20 pers nu.Upptäckte att jag hade 1500 mer på kontot än va jag trodde jag skulle ha...Trevligt!Ikväll blire Lost hemma hos Schtefan! Vilket känns rätt logiskt eftersom man känner sig lite borta när jag är hemma hos honom, vilket också är logiskt eftersom jag är borta å inte hemma :P . Alltid lika roligt att leka med ord ;)Imörö fyller jag gammal!!! Usch då ryker skägget också, nervo, javisst!Proffesorns Flashback:+ 1971 - Intel introducerar Intel 4004, världens första mikroprocessor.+ 1983 - Den norra, turkiskt dominerade delen av Cypern utropar sig som Turkiska Republiken Cypern. Denna statsbildning erkänns dock bara av Turkiet.+ 2005 - Laganbron öppnas vid Markaryd.Till mina ålänningar som läser denna blogg kan jag säga att idag 1931 föddes Bengt Häger Erik Tudéer, åländska politiker! jag har inte en aning om vilka de är men trevligt lät deAnnars tycker jag vi säger grattis till Lasse Kronér som fyller 44 år idag. GRATTIS

Ovido - Quiz & Flashcards