Alla inlägg den 8 november 2006

Av Anders - 8 november 2006 23:32

Då var det dags att ta reda på vad ni tycker om min blogg så därför skapade jag en omröstning om min blogg! Tyckte de var bra alternativ i den om jag får säga de själv ;)

Av Anders - 8 november 2006 08:44

Igår var de seminarie de gick lätt som en plätt präcis som jag sa. Fast efter ett tag var vi bara 4 pers där. Lite komiskt :DIdag är det onsdag ska gå på föreläsning men innan det ska jag gå å fika med en gammal polare. Så om ni vill se mig idag ska ni vara på tenoren kl 13 :DNu är det dags att prata om mina oerhört vackra öron. Min lilla sockerkaka ville att jag skulle göra det å jag tänker ju inte säga nej till mina fans ;)Nu har jakten på mina öron börjat, hon har gått ut ofentligt å sagt att Anders öron vill jag ha! Å då tänker ju jag att jaja man tar de man får :PÅ nu till ett populärt inslag i min lill blog. Vad som hänt idag fast förr+ 1519 - tågar Hernán Cortés och hans trupper in i inkahövdingen Montezuma?s huvudstad i Centralamerika+ 1520 - Stockholms blodbad, Kristian II:s avrättningar av sina svenska motståndare, inleds+ 1957 - Storbritannien provspränger en vätebomb på Line Islands.+ 1983 - utförs den första skandinaviska hjärttransplantationen på Rikshospitalet i Oslo, där en 22-årig kvinna får ett nytt hjärta.Idag fyller Hockey legenden Pekka Lindmark 50 År. GRATTIS!

Ovido - Quiz & Flashcards