Alla inlägg den 9 november 2006

Av Anders - 9 november 2006 10:17

Igår var en dag då inte mycket hände men jag var fullbokad hela dagen. Tråkigt med sånna dagar. Först fika jag med en gammal polare sen var det seminarie de gick lätt som en plättIdag är det torsdag, å jag har inget att göra ska nog gå till kupan å börja kolla efter julklappar, de är många att köpa till i år, usch vad jobbigt, usch va fattig ja kommer bli!Ska till skolan å skriva ut en jobbansökan, de vet jag iaf.Imörökväll kommer nog Betty tillbaks till stan, kanske på lördag, jag hoppas dock imörö, för då kan jag stanna en dag längre å hinna träffa henne innan jag åker till MH.Då får jag iof förskjuta upp den andra polaren till lördagen eller söndag. Usch de är jobbigt att försöka hinna träffa alla man vill träffa. De är så lite jag å så mycket dem. Ja borde clona mig. Stavas clona med C eller stavas de me "K" hmmm...Nu Proffesorns Flashback:+ 1888 - Jack The Ripper mördar sitt sista offer+ 1938 - Kristallnatten (En natt man inte får glömma, glöms den kan de ske igen)+ 1989 - Berlinmuren faller+ 2004 - Halo 2, uppföljaren till det populära TV-spelet Halo släpps till Xbox.Idag skulle Lasse Lindroth fyllt 34 år om han levt! Han omkom i en bilolycka juli 1999. Han var med i en utav Sveriges bästa komediserie någonsin, Sjukan.

Ovido - Quiz & Flashcards