Alla inlägg den 17 november 2006

Av Anders - 17 november 2006 19:03

Egentligen borde det vara en på Julia men eftersom de är tänkt att jag ska göra ett album med bara henne och hennes olika ansiktsuttryck så får de bli en på mig och maria.

Av Anders - 17 november 2006 14:06

Igår var de kåren och förfest på moongate. Måste säga ett stort tack till alla som var så vänliga att komma när jag fyllde gammal! Å måste säga att folk är oehört vänliga, inte behövde jag sådär mycket! Glatt folk var allt jag ville ha! Men fick så mycket mera!Tack Emma för den oehört goda marängschwissen (eller hur de stavas). Ni gjorde de kanon men nästa gång ni gör något för mig lägg inte ner så mycke tid! Behövs inte!Nu till idag, Skulle käka lunch med micke, han kom inte, börjar tro att något inte står rätt till med han, måste kolla med honom, han får inte må dåligt :(Nu ska jag snart inhandla mjölk och fil sen blir mat, vad vet jag inte riktigt. Proffesorns Flashback+ 1869 - Suezkanalen öppnas.+ 1913 - Panamakanalen öppnas.+ 1941 - USA:s ambassadör i Japan sänder ett meddelande till Washington D.C att Japan planerar att anfalla Pearl Harbor, Hawaii. Telegrammet ignoreras!+ 1989 - Sammetsrevolutionen: En studentdemonstration i Prag slås ned av polisen.+ 2003 - Arnold Schwarzenegger installeras som guvernör i Kalifornien.Idag för exakt 2 år sen begick brottaren Mikael Ljungberg självmord. Han vann VM-Guld 1993 och 1995, EM-Guld 1995 och 1999 och OS-Guld 2000. En person som verka glad utåt men gick å dolde smärta, tyvärr är de alldeles för många som gör det! Å därför tycker jag att alla som läser detta frågar sina närmaste vänner "Hur de mår" och att "om de skulle behöva prata så finns jag där å lyssnar". Nu menar jag inte att ni ska tro att folk mår dåligt men de är alltid bra att veta att de finns nån där och att man inte behöver skämmas, dett gäller oavsett vem man än är!

Ovido - Quiz & Flashcards