Alla inlägg den 1 november 2006

Av Anders - 1 november 2006 21:38

Kom på bara på en undran. Varför försöker man i viss reklam för kylskåp göra en sån stor grej utav att matrialet på kylskåpen är utav rostfritt stål? Inte präcis så att de gamla vanliga kylskåpen rostar!Den som har svaret på frågan kan gärna skriva de här!

Av Anders - 1 november 2006 09:41

Ja då var de november å de ligger snö ute...Jihiii. Förkylningen börjar släppa iaf är den inte lika rinnig. Lite mycket detaljer där men vafan! Seminariet igår bidde inställt för att folk inte kunde ta sig hit beroende på snön...DE ÄR NOVEMBER, PÅ MED VINTERDÄCKEN, OJ VAD OVANLIGT SNÖ I NOVEMBER BUHU JAG KAN INTE KOMMA TILL SKOLAN, PUCKON!!! Till alla som vill klaga på ovanstående del kan skicka ett mail till proffesorn1@hotmail.com, jag kommer inte att besvara klagomålen!Undrar om de är nån mindre smart person som läser detta, de lär väl märkas känns iaf jävligt onödigt att skriva saker som ingen läser, å de är jobbigt när nån redan har läst de å så ska man berätta de för dem...De är ju roligt att berätta sakerna själv! VAFAN SKRIVER JAG DETTA FÖR DÅ!!! Vilket pucko jag är!Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska fortsätta min 24 timmars kur tills en kl 16.Igår skrev jag ett nytt mästerverk om mitt snöparadis, den var väl inte så bra mästerverk men duger i krig här kommer den:------------------------Välkommen till mitt snöparadisEtt snöparadis som stärcker ut sig som ett stort vitt täckeI mitt snöparadis är allt perfektI mitt snöpardis finns alltDe finns gropar i täcket där änglar landatÄnglar som gjorts utav barn i alla dess åldrarDe finns gubbar gjorda av snöLycktor som lyser upp den mörka vinternattenDe finns pulkor som åker ner för backarDe finns backar fyllda med ölÖl som dricks framför en brasaDe finns brasor där korven grillasDe finns Granar som tålmodigt väntar på att julen ska kommaDe finns värme i allas hjärtanFör i mitt snöparadis är alla välkomna------------------------+ De är 305 dagen utav de 365 som detta år består av även känd som allhegonadagen. Detta är inte Alla Helgons dag den sker på lördag.+ De är Algeriets nationaldag idag, även Antigua och Barbuda har nationaldag idag+ 1956 Meddelar Ungern sitt utträde ur Warszawapakten och förklarar sig neutralt.+ 1961 Har Elvis Presleys film ”Blue Hawaii” urpremiär i USA.Å så säger vi grattis till Väder Guden John Pohlman som fyller 71 år idag! GRATTIS!

Ovido - Quiz & Flashcards