Alla inlägg den 5 november 2006

Av Anders - 5 november 2006 11:09

Idag är de söndag å det innebär att de är tentafest. Inte för att de är söndag utan för att de är idag!Vaknade imorse å kände inte riktigt suget för en fest...gör jag väl inte riktigt nu heller men de är bättre än för en liten stund sen men jag vet hur man får upp humöret man lyssnar på lite gla musik dansar lite å ta sig en bärs så är man på benen igen.Igår kollade jag lite på bingolotto...spelade inte ens, usch va tråkigt man kan ha. Claes Malmberg var med, en grym man som inte kan hålla käften! Tog väl 30 sekunder efter han hade presenterats innan TV 4 fick sig en känga! Go Claes!Om 11 dagar fyller jag 25, jag kommer även räkna det som min 150 kårkväll även om de kanske har blitt nån mer eller nån mindre...dit längtar jag! jag vill Festa som bara fan då.nu till Royal Flashback (som vi kallade det i radion)+ 1928 - får Vulkanen Etna i Italien ett utbrott+ 1940 - blir demokraten Franklin D Roosevelt omvald till president i USA för tredje gången. Han skulle lyckas med att vinna presidentvalet ytterligare en gång, 1944. Efter Roosevelt gjorde man ett tillägg till den amerikanska grundlagen som innebär att presidenten bara kan sitta i två mandatperioder.

Ovido - Quiz & Flashcards