Alla inlägg den 18 november 2006

Av Anders - 18 november 2006 10:24

Igår var jag på moongate å såg på Idol! Fattar fortfarande inte att folk följer den uppgjorda skiten! Som vanligt kunde jag inte sova efter att jag hade festat, jag sov i princip inget förrän kl 16 dan efter då sov jag väl fram till kl 19.Sen bidde de iaf kortspel, vilket jag kom dit för! jag kom tvåa på plump, var helt okaj, fick strax över 100 poäng! inatt sov jag som en stock!Idag ska jag se på skider sen ska jag nog gå till kupan en vända, sen får vi se om de blir Middag me micke.Proffesorns Flashback+ Idag är de Oman och Lettlands nationaldag+ 1918 - Lettland förklarar sig oberoende av Ryssland.+ 1928 - Musse Pigg visas för första gången i den tecknade filmen Steamboat Willie.1943 - Fäller ett brittiskt plan bomber över Lund och åstadkommer förödelse. Framförallt blir järnvägsområdet skadat av ett antal bomber som orsakar en brand+ 1976 - Spaniens parlament etablerar demokrati efter 37 år diktatur.+ 1985 - Den tecknade serien Kalle och Hobbe publiceras för första gången i ett antal amerikanska dagstidningar.+ 2005 - Brand i den för reparationer avstängda delen av Katarina södra skola i Stockholm.

Ovido - Quiz & Flashcards