Alla inlägg den 18 september 2007

Av Anders - 18 september 2007 17:27

Jag har jobbat 48 timmar på 96 timmar...Imorse näre var 45 minuter kvar å man var inställd på att snart få åka hem. Då frågar en om jag kunde jobba under dagen också...pusst stånk å stön men visst, jag ställde upp.


Nu är kroppen väldigt slutkörd men jag lever, ska kolla mitt kylskåp sen ska jag gå å handla om de behövs.


Har även lagt upp nya bilder i mitt bildarkiv. Mest bilder på mig, bara så att alla gnällspikar vet det!


Proffesorns Flashback 


+ 96 - Nerva utropas till romersk kejsare efter Domitianus.


+1810 - En fyrmannagrupp förklarar Chiles självständighet från Spanien.


+ 1851 - Första numret av The New York Times utkommer.


+ 1924 - HSB bildas.


+ 1942 - Tyskarna avrättar i Paris 116 personer som de anser vara kommunistiska spioner.


+ 1970 - Jimi Hendrix, amerikansk gitarrist avlider


+ 1981 - Frankrike avskaffar giljotinen.


+ 1988 - Miljöpartiet kommer in i riksdagen.


+ 2007 - Proffesorn är trött efter 48 timmar på jobbet utav 96 timmar.


Tata 

Ovido - Quiz & Flashcards